اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

آخوند صمدی:

اهل سنت خراسان شمالی فردا حماسه سیاسی خلق می‌کنند

روحانی اهل سنت خراسان شمالی با تاکید بر اینکه اهل سنت در انتخابات فردا حضوری پرشکوه خواهد داشت گفت: اهل سنت استان در این روز حماسه سیاسی خلق می‌کنند.

اهل سنت خراسان شمالی فردا حماسه سیاسی خلق می‌کنند

آخوند محمد صمدی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در بجنورد شرکت در انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی را تکلیفی دینی خواند و اظهار کرد: اکنون اهل سنت آمادگی کامل برای شرکت در این عرصه را دارند.

وی با اشاره به اینکه ملت در 24 اسفندماه معجزه‌ای را خلق خواهند کرد، تصریح کرد: امت سرافراز ایران اسلامی با حضور خود در انتخابات، ضربه دیگری به استکبار خواهند زد.

صمدی شرکت در انتخابات پیش رو را وظیفه آحاد مردم برشمرد و افزود:  مردم با حضور گسترده و پرشور خود در پای صندوق‌های رأی دل دلسوزان نظام را شاد خواهند کرد.

وی اضافه کرد  جمهوری اسلامی ایران  به برکت رهبری و خون هزاران شهید امروز یکی از کشورهای قدرتمند دنیا محسوب می‌شود و در بین کشورهای منطقه نقش برجسته‌ای دارد.

این روحانی اهل سنت ضمن دعوت از عموم مردم برای شرکت در انتخابات فردا، توصیه کرد تا به نامزدی اصلح و کارآمد برای مسئولیت ریاست جمهوری رای داده و افراد لایقی را روانه شورای چهارم شهر و روستا کنند.

انتهای پیام/63002/ش10/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول