اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار پردیس:

ملت ایران فردا ‌حماسه سیاسی را ‌رقم می‌زنند/مسئولان به دنبال حماسه اقتصادی باشند

فرماندار پردیس گفت: ‌حماسه سیاسی را مردم و حماسه اقتصادی را مسئولان رقم خواهند زد.

ملت ایران فردا ‌حماسه سیاسی را ‌رقم می‌زنند/مسئولان به دنبال حماسه اقتصادی باشند

به گزارش خبرگزاری فارس از شرق استان تهران، ایرج بیگدلو عصر امروز در جمع اعضای هیئت نظارت و نامزدهای شوراهای اسلامی شهر و روستای شهرستان پردیس در سالن آمفی‏تئاتر شهرداری پردیس اظهار کرد: عظیم‏ترین رخداد اجتماعی سال 92 برگزاری انتخابات ریاست جمهوری و انتخابات شورا‌های اسلامی شهر و روستاهاست.

وی با بیان اینکه انتخابات ایران در مجامع مختلف در حال رصد شدن است، اضافه کرد: این رویداد بر کشورهای منطقه و در بعضی تعاملات جهانی نقش به‏سزایی دارد.

فرماندار شهرستان پردیس انتخابات را دارای چهار پارامتر دانست و افزود: سیاست داخلی، سیاست خارجی، فرهنگ و اقتصاد از جمله پارامتر هایی هستند که در انتخابات به هم می‏رسند.

بیگدلو با بیان اینکه رونق اقتصادی از ضروریات هر کشوری است، ادامه داد: در سال‌جاری حماسه سیاسی را مردم و حماسه اقتصادی را مسئولان رقم خواهند زد.

وی محور انتخابات امسال را بحث اقتصادی دانست و گفت: برای این کار باید یک‏سری واقعیت‏ها را مدّنظر قرار دهیم.

فرماندار شهرستان پردیس افزود: ما در کشوری به نام ایران زندگی می‏کنیم و هر کشوری بنا بر ظرفیت‏های خود دارای شرایط خاصی است.

بیگدلو بیان کرد: ملت ما آغازگر چالش در برابر قدرت‌های بزرگ نبوده است؛ اما در برابر دفاع از مقام و موجودیت خود عزت‏مندانه و با شرافت قدم برداشته و بهای سنگینی را از سال 42 تا 57 به نوعی و از سال 57 تاکنون به نوع دیگری متحمل شده بنابراین ما نباید بر اساس خیال مدل و برنامه ارائه دهیم.

وی ادامه داد: ایران بر سر چهارراه مهم‏ترین تحولات منطقه‏ای و جهان قرار گرفته و ما بر روی گسلی از سیاست، امنیت و اقتصاد قرار داریم و باید این را بپذیریم که مقامات آمریکا، رژیم صهیونیستی و انگلیسی برای خاورمیانه اسلامی طرح‏ها و برنامه‏هایی دارند.

فرماندار شهرستان پردیس اظهار کرد: دلیل این ادعا بر این اساس است که این کشورها در مدت 12 سال گذشته، شش جنگ خون‏بار را به منطقه خاورمیانه تحمیل کردند که شامل دو جنگ در غزه، افغانستان، سوریه، لبنان و عراق است.

بیگدلو گفت: تمام این جنگ‏ها اطراف کشورمان رخ داده است؛ اما طی 60 سال گذشته هیچ جنگی در اروپا، ژاپن، چین و روسیه شاهد نبودیم و این نشان می‏دهد که ما درست وسط یک میدان جنگ ایستاده‏ایم و دشمنانی داریم که در دشمنی خود جدی هستند.

انتهای پیام/2568/‌ش30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول