اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه بهار:

24 خرداد غیرت ایرانی را به رخ جهان می‌کشد / جواب دندان‌شکن به عربده‌کشان مستکبر

امام جمعه شهرستان بهار گفت: مردم باید با حضوری گرم و حماسی در روز انتخابات حاضر شوند تا حماسه‌ای از غیرت و حمیت ایرانی به جای بگذارند.

24 خرداد غیرت ایرانی را به رخ جهان می‌کشد / جواب دندان‌شکن به عربده‌کشان مستکبر

حجت‌الاسلام والمسلمین حبیب‌الله حاتم‌نیا امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در همدان، با اشاره به اینکه بنا به گفته رهبری بزرگترین حماسه سیاسی ما روز 24 خرداد ماه انتخابات است، افزود: رهبری ندای حماسی به مردم قهرمان ایران اسلامی دادند که لبیک‌گویی با حضور ملت قهرمان ایران اسلامی محقق می‌شود.

وی تصریح کرد: رهبری فرمودند که مظهر اقتدار برای نظام جمهوری اسلامی و مظهر حماسه سیاسی برای ملت ایران همین انتخابات سرنوشت‌ساز است که امیدواریم تحریم‌های اقتصادی و سیاسی با همین حضور حماسی، مردم بشکند.

امام جمعه بهار تأکید کرد: مردم ما نباید درنگ کنند و تردید به خود راه دهند بلکه لازم است به موقع  و با حضور پرشور در روز انتخابات حماسه‌ دوباره‌ای از غیرت و حمیت ایرانی به جای بگذارند.

وی با اشاره به اینکه مردم باید در روز جمعه با انتخاب اصلح بصیرت و بلوغ سیاسی خود را به رخ بکشند، اظهار کرد: مردم با مشارکت همگانی و انتخاب اصلح هم لبیکی به ندای حسین زمانشان و هم جواب دندان‌شکنی به تمام عربده‌کشان مستکبر خواهند داد.

امام جمعه بهار یادآور شد: کسانی که کمرنگ شدن حضور مردم در انتخابات و یا دلسردی مردم  از نظام را در سر می‌پرورانند، روز جمعه پاسخ ملت ایران را خواهند دید و تمام امید آنها به یأس تبدیل خواهد شد.

وی در پایان سخنانش با بیان اینکه مردم همواره درک درستی از حساسیت‌های کشور داشته‌اند، ابراز داشت: ملت ایران روز جمعه از ساعات اولیه تا پایانی روز، درس خلق حماسه سیاسی و لبیک به ولایت فقیه خود را به جهانیان یادآوری خواهند کرد.

انتهای پیام/89003/ی30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول