اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار گچساران:

2 هزار نفر انتخابات در گچساران را برگزار می‌کنند

فرماندار گچساران گفت: 2 هزار نفر برگزاری امر انتخابات سه‌گانه ریاست جمهوری، شورای اسلامی شهر و روستا و مجلس خبرگان رهبری را در این شهرستان بر عهده دارند.

2 هزار نفر انتخابات در گچساران را برگزار می‌کنند

به گزارش خبرگزاری فارس از گچساران، محمد شفیعی امروز در نشست با خبرنگاران این شهرستان اظهار کرد: انتخابات در ایران اسلامی یکی از رویدادهای بزرگ به شمار می‌رود که دامنه تأثیرگذاری آن فراتر از شرایط داخلی بوده و همه جهان را در بر می‌گیرد.

وی افزود: امروزه دشمنان نظام اسلامی چشم به ایران اسلامی دوخته‌اند تا نتیجه برنامه‌های تبلیغاتی ضد نظام اسلامی را در حضور کمرنگ و ناامید کننده ملت ایران ببینند اما ملت ایران اسلامی مانند همیشه و این بار با عزمی راسخ‌تر و با حضور حداکثری در پای صندوق‌های رأی حباب آرزوهای دشمنان را از بین خواهند برد.

شفیعی رسانه‌ها را مهم‌ترین و اساسی‌ترین مجرای اطلاع‌رسانی در جهان دانست و گفت: امروز رسانه‌ها وظیفه دارند تا با پوشش مناسب و حقیقی از حضور ملت ایران این حماسه سیاسی را در تمام جهان نشان دهند.

وی با اشاره به برگزاری سه انتخابات ریاست جمهوری، شورای اسلامی شهر و روستا و مجلس خبرگان رهبری در گچساران ابراز داشت: افزون بر 2 هزار نفر کار برگزاری انتخابات در حوزه گچساران را بر عهده دارند.

فرماندار گچساران بیان کرد: حدود  شعبه اخذ رأی در این شهرستان وجود دارد که در هر حوزه سه صندوق برای برگزاری انتخابات ریاست جمهوری، شورا و مجلس خبرگان رهبری وجود دارد.

شفیعی تصریح کرد: جمعیت واجد شرایط گچساران برای حضور در انتخابات افزون بر 78 هزار  نفر است که از این تعداد حدود 3هزار نفر نیز رأی اولی وجود دارد.

وی از خبرنگاران حاضر در این نشست خواست تا با انتشار اخبار دقیق و تولید گزارش‌های تصویری از حماسه پرشور مردمی حقانیت حضور مردم در صحنه را به اطلاع جهانیان برسانند.

انتهای پیام/82014/ش30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول