اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

حماسه سیاسی در دیار خاوران

48 نفر در زیرکوه برای شورای شهر ثبت‌نام کردند

فرماندار زیرکوه با بیان اینکه مردم با حضور در همه صحنه‌های انقلاب بار دیگر در خردادماه‌ حماسه‌ای را خلق می‌کنند، گفت: طی دو روز از آغاز ثبت‌نام 48 داوطلب در زیرکوه برای رقابت در چهارمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی ثبت‌نام کردند.

48 نفر در زیرکوه برای شورای شهر ثبت‌نام کردند

فرهاد فلاحتی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در بیرجند با بیان اینکه ثبت‌نام داوطلبان خوب بوده است، اظهار کرد: اما ضرورت دارد که داوطلبان سریع‌تر ثبت‌نام را انجام داده و ثبت‌نام را به روزهای پایانی موکول نکنند.

وی ادامه داد: 93 شعبه اخذ رأی در این شهرستان پیش‌بینی شده که 47 شعبه در بخش مرکزی، 14 شعبه در بخش شاسکوه و 32 شعبه در بخش زهان کار رأی گیری را انجام خواهند داد.

فرماندار زیرکوه تصریح کرد: در حال حاضر ثبت‌نام از داوطلبان چهارمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا در سه بخشداری، 14 دفتر ‌ICT‌ روستایی و دو دفتر پیشخوان دولت در این شهرستان انجام می‌شود.

فلاحتی اذعان داشت: پیشنهاد تشکیل یک شعبه اخذ رأی عشایری در زیرکوه با توجه به وجود بیش از 20 خانوار عشایری داده شده است.

وی یادآور شد: شهرستان زیرکوه دارای چهار روستای بالای یک‌هزار و 500 خانوار و 78 روستای زیر یک‌هزار و 500 خانوار است که رأی‌گیری در تمام روستاهای بالای 20 خانوار صورت می‌گیرد.

انتهای پیام/69008/ن20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول