اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم میاندوآب، شاهین‌دژ و تکاب در مجلس تاکید کرد

شرکت در انتخابات وظیفه عمومی مردم ایران است

نماینده مردم میاندوآب، شاهین‌دژ و تکاب در مجلس شورای اسلامی گفت: شرکت در انتخابات وظیفه عمومی همه مردم ایران است.

شرکت در انتخابات وظیفه عمومی مردم ایران است

روح الله بیگی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ارومیه ضمن تبریک به مناسبت فرارسیدن اعیاد شعبانیه، اظهار داشت: مردم ایران در 34 سال گذشته هر سال به دشمنان سیلی زده‌اند و این‌بار نیز آماده‌اند سیلی محکم‌تری بر بدخواهان و زیاده‌خواهان ایران بزنند.

وی به فرازهایی از فرمایشات مقام معظم رهبری که روز گذشته با جمع کثیری از مردم ولایت‌مدار آذربایجان غربی و جمعی از سایر هم‌وطنانمان داشتند اشاره کرد و افزود: مطابق فرموده مقام معظم رهبری، شرکت در انتخابات وظیفه عمومی همه مردم ایران است و اختصاص به محبان نظام ندارد.

بیگی ادامه داد: هرکسی که سرنوشت ایران برایش مهم باشد باید در این انتخابات شرکت کند، چرا که انتخابات اختصاص به انقلاب ندارد بلکه شرکت در انتخابات وظیفه تمام مردم شریف ایران است.

وی تصریح کرد: هر ایرانی که به خاک پاک ایران عشق و تعصب دارد در این انتخابات شرکت خواهد کرد و در سرافرازی ایران و اثبات اقتدار آن به جهانیان سهیم خواهد بود.

بیگی بر اهمیت حضور همه مردم ایران در پای صندوق‌های رای تاکید کرد و افزود: یقینا مردم همیشه در صحنه و ولایی ایران خود اهمیت این انتخابات را درک می‌کنند و بدون‌ شک با شور و نشاط خاصی در پای صندوق‌های رای حاضر خواهند شد تا تابلوی حماسه خلق شده را به رخ جهانیان بکشند و عظمت و وحدت ایران و ایرانی را بار دیگر به جهانیان ثابت کنند.

وی به حضور همیشگی مردم ایران در صحنه‌های حساس کشور اشاره کرد و گفت: این اولین بار نیست که مردم خود را برای انتخابات آماده می‌کنند. مردم در 34 سال گذشته هم هر سال به دشمنان سیلی زده اند و این بار نیز آماده اند سیلی محکم‌تری بر بدخواهان و زیاده خواهان ایران بزنند.

بیگی خاطرنشان کرد: شور و نشاط حاکم بر شهرها و کشورمان نوید حضور پررنگ مردم در انتخابات فردا است و قطعا حماسه ای خلق خواهیم کرد که در دنیا نظیر نداشته باشد.

انتهای پیام/61009/ی30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول