اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه موقت سنندج:

سرخوردگی دشمنان ثمره مشارکت حداکثری در انتخابات خواهد بود

امام جمعه موقت شهرستان سنندج با تبیین برکات حضور ملت در انتخابات، یکی از مهم‌ترین مزیت‌های مشارکت گسترده مردم را ایجاد یأس و سرخوردگی در دشمنان عنوان کرد.

سرخوردگی دشمنان ثمره مشارکت حداکثری در انتخابات خواهد بود

ماموستا امین راستی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در سنندج، انتخابات را نشانه وجود آزادی در جامعه عنوان کرد و اظهار داشت: این آزادی الهام گرفته از مردم‌سالاری دینی است.

وی با بیان این‌که دشمن از ابتدای انقلاب تاکنون و در آستانه هر انتخاباتی تلاش خود را بر روی عدم حضور ملت متمرکز کرده است،‌گفت: گاهی نیز که ناچار به پذیرش حضور مردم در صحنه می‌شوند به کمک رسانه‌های مغرض، مشارکت حداقلی ملت را دنبال و تبلیغ می‌کنند.

امام جمعه موقت سنندج علت این اقدام نظام استکبار را پایین‌آوردن وزنه سیاسی ایران در معادلات و چانه‌زنی‌های بین‌المللی دانست و افزود: آن‌ها از قدرت نفوذ ایران در کشورها و ملت‌های جهان در هراس هستند.

راستی با تأکید بر اینکه مردم ما همواره نشان داده‌اند پشتیبان نظام، انقلاب و ولایت فقیه هستند، تصریح کرد: دشمن ضربات ملت ایران از این ناحیه بر پیکر خود را به خوبی احساس کرده است.

وی نرخ بالای مشارکت شهروندان در دو انتخابات شوراها و ریاست جمهوری را داری مزایای فراوانی ذکر کرد و گفت: در بعد سیاست داخلی انتخاب افراد شایسته و کارآمدتر با کسب رأی بالا مهم‌ترین امتیاز این حضور است.

امام جمعه موقت سنندج در خصوص ثمرات شرکت گسترده در انتخابات از منظر سیاست خارجی برای کشور خاطرنشان کرد: دست بالای ایران در تصمیم‌گیری‌های جهانی و به یمن برخورداری دولت آینده از حمایت‌های مردم ایران نتیجه این حضور است.

راستی حضور در انتخابات را پاسخ قاطع ملت به تحریم‌های گوناگون دشمنان عنوان کرد و از آن به عنوان بهترین ثمره مشارکت ملت نام برد.

وی در ادامه پیرامون بیداری اسلامی آغاز شده در جهان اظهار داشت: امام خمینی (ره) با تأسیس نظام سیاسی ـ اجتماعی در ایران بر مبنای شریعت پیامبر، تأثیر شگرفی بر حرکت‌های امروز مسلمانان در کشورهای دیگر گذاشت.

امام جمعه موقت سنندج تصریح کرد: تار و پود انقلاب‌های امروز در کشورهای خاورمیانه از جمله لیبی، مصر و تونس ملهم از انقلاب اسلامی ایران است.

راستی با تأکید بر وعده حق خداوند در خصوص حاکم شدن اسلام و مسلمانان در دنیا مسئولیت پیروان رسول را در این راستا خطیر ارزیابی کرد و گفت: نباید اجازه داد ظالمان و مستکبران خدشه‌ای به بیداری اسلامی وارد کنند.

وی با بیان اینکه سرانجام نهایی نبرد حق و باطل پیروزی حقیقت و ناکام ماندن باطل است، خاطرنشان کرد: مسلمانان دست در دست هم و با پرهیز از تفرقه که خواست دشمن است در راستای تحقق وعده الهی تلاش کنند.

امام جمعه موقت سنندج در پایان ابراز امیدواری کرد که ملت وفادار ایران با حضور در انتخابات پیش‌رو یک بار دیگر عهد و پیمان خود با آرمان‌های امام و انقلاب را تجدید و نقش خود در خلق حماسه سیاسی را به طور کامل ایفا کنند.

وی با تبیین برکات حضور ملت در انتخابات روز 24 خرداد ماه، یکی از مهم‌ترین مزیت‌های مشارکت گسترده مردم را ایجاد یأس و سرخوردگی در دشمنان عنوان کرد.

انتهای پیام/79012/م30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول