اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم اسدآباد در مجلس:

حماسه‌آفرینی در انتخابات پاسخ به لجاجت 1+5 است / تبلیغات دشمن کوفتن بر طبل خالی است

نماینده مردم اسدآباد در مجلس شورای اسلامی گفت: با توجه به تحریم‌ها و فشارهای آمریکا و گروه 1+5 حماسه‌آفرینی مردم در انتخابات پاسخی به لجاجت‌های آنها خواهد بود.

حماسه‌آفرینی در انتخابات پاسخ به لجاجت 1+5 است / تبلیغات دشمن کوفتن بر طبل خالی است

بهروز نعمتی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس ضمن تبریک سالروز ولادت دریای ادب حضرت ابوالفضل‌العباس (ع) با اشاره به اینکه ملت ایران فردا روز حماسی دیگری را به تاریخ پرصلابت ایران اسلامی خواهند افزود، اظهار کرد: با توجه به حضور همه سلیقه‌ها در این دوره از انتخابات و با توجه به کاندیداهایی که وجود دارد شرایط برای حضور حداکثری فراهم است.

وی با اشاره به بیانات رهبری مبنی بر اینکه با توجه به ولایت‌مدار بودن مردم ایران حماسه سیاسی اتفاق خواهد افتاد، گفت: ملت ایران همواره در تاریخ پرافتخار خود نشان دادند که از موقع‌شناسی و بصیرت بالایی برخوردارند پس حضور حداکثری و حماسه سیاسی خلق خواهد شد.

نماینده مردم اسدآباد در مجلس شورای اسلامی به دیگر گفته رهبری که رأی به کاندیداها رأی به نظام است، بیان داشت: معتقدم مشارکت مردم در حماسه 24 خرداد بالای 80 درصد است که حضور معناداری خواهد بود.

به گفته وی، با توجه به تحریم‌ها و فشارهای آمریکایی‌ها و گروه 1+5 حماسه‌آفرینی مردم در انتخابات پاسخی به لجاجت‌های آنها خواهد بود.

نعمتی با تأکید بر اینکه مردم روز جمعه به حقانیت‌های نظام رأی خواهند داد، افزود: درست است که 34 سال از انقلاب گذشته و ملت ما همواره  علیه نظام توطئه کرده‌اند اما مردم تا آخر پای کار هستند.

وی به حساسیت‌های کنونی نظام و انقلاب در عرصه بین‌المللی اشاره کرد و ابراز داشت: با توجه هجمه‌هایی که دشمنان به ویژه در تحریم‌ها به سمت ما گسیل داشته، مردم ما در صحنه‌های مختلف نظام به ویژه در انتخابات حضور می‌یابند.

نماینده مردم اسدآباد در مجلس شورای اسلامی در پایان سخنانش تبلیغات دشمنان را بر طبل خالی کوفتن عنوان کرد و گفت: به فضل الهی و رهبری مقام ولایت، انتخابات 24 خرداد به گونه‌ای رقم خواهد خورد که همه دشمنان مأیوس خواهند شد.

انتهای پیام/89003/ی30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول