اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس کمیسیون شوراها و امور داخلی مجلس:

مشارکت گسترده رأی به نظام اسلامی است / حضور حداکثری خنثی‌کننده توطئه‌ها

رئیس کمیسیون شوراها و امور داخلی مجلس با بیان اینکه مشارکت گسترده رأی به نظام اسلامی است، گفت: مردم با حضور حداکثری خود در انتخابات توطئه‌های دشمنان علیه نظام اسلامی را خنثی می‌کنند.

مشارکت گسترده رأی به نظام اسلامی است / حضور حداکثری خنثی‌کننده توطئه‌ها

امیر خجسته امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در همدان، با بیان اینکه حضور حداکثری در انتخابات نظام را یک بار دیگر تثبیت می‌کند اظهار داشت: حضور حداکثری مردم در انتخابات تمام توطئه‌های استکبار و صهیونیست‌ها را خنثی می‌کند.

وی ادامه داد: حضور حداکثری مردم در انتخابات با توکل بر خدا تحریم‌ها را خنثی می‌کند و در هر صورت مشارکت گسترده رأی به نظام اسلامی است.  

رئیس کمیسیون شوراها و امور داخلی مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: مردم با حضور حداکثری خود در انتخابات دشمنان انقلاب اسلامی را ناامید و مأیوس می‌کنند و دوستان نظام و مستضعفان جهان را امیدوار می‌کنند. 

وی با اشاره به اینکه جمهوری اسلامی امید مستضعفان جهان است بیان داشت: حضور حداکثری فشارهای بین‌المللی را یکی پس از دیگری خنثی می‌کند.

خجسته ابراز داشت: دشمن هر آنچه که در توان داشت را به کار گرفته تا ایران را به زانو درآورد ولی مردم ایران حماسه‌آفرین هستند و در روز 24 خرداد بار دیگر حماسه سیاسی را خلق خواهند کرد.

وی در پایان سخنانش افزود: مردم در انتخابات به هر کدام از کاندیداها که رأی دهند در واقع به نظام اسلامی رأی دادند و همه آنها مورد تأیید نظام هستند.

انتهای پیام/89019/ی20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول