اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار همدان مطرح کرد

حضور حداکثری رقم‌زننده سرنوشت ایران در بعد داخلی و خارجی

فرماندار شهرستان همدان گفت: حضور حداکثر مردم می‌تواند سرنوشت داخلی و خارجی ایران را تغییر دهد.

حضور حداکثری رقم‌زننده سرنوشت ایران در بعد داخلی و خارجی

حسن قهرمانی‌مطلق در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در همدان اظهار داشت: با توجه به اینکه حضور مردم در پای صندوق‌های رأی تأثیر بسیار زیادی دارد باید طبق فرموده رهبری با حضور خود حماسه سیاسی را رقم زنیم.

وی گفت: حضور مردم در روز حماسه سیاسی 24 خرداد می‌تواند در ابعاد مختلف خود را نشان دهد که هم در ابعاد خارجی و هم در ابعاد داخلی می‌توان به آن اشاره کرد.

فرماندار شهرستان همدان تصریح کرد: مشارکت مردم در انتخابات ریاست جمهوری می‌تواند پشتوانه‌ای قوی باشد برای کاندیدای انتخاب شده تا بتواند در بعد‌های مختلف داخلی و خارجی پای میز محاکمه بنشیند.

وی خاطرنشان کرد: در بعد سیاست خارجی، کاندیدا‌ی انتخاب شده می‌تواند به صورت فرامنطقه‌ای و نرم حضور پیدا کرده و پای میز مذاکرات بنشیند.

قهرمانی‌مطلق یادآور شد: حماسه سیاسی روز 24 خرداد ماه موج بیداری اسلامی را ایجاد می‌کند چرا که کشور‌های منطقه به تأسی از ایران دست به قیام زدند و همین حماسه می‌تواند نویدبخشی دیگر برای کشور‌های بیداری اسلامی باشد.

وی اضافه کرد: حماسه سیاسی ملت ایران باعث می‌شود جوشش مسلمانان در کشور‌های بیداری اسلامی بیشتر شده و قیام آنان زودتر به نتیجه برسد و به نوعی می‌توان گفت اسلام‌خواهی در کشورهای منطقه گسترش پیدا می‌کند.

فرماندار شهرستان همدان با اشاره به حضور حداکثر مردم در انتخابات و همچنین در بعد داخلی مسائل ایران یادآور شد: حضور حماسی مردم در ابعاد داخلی باعث انسجام ملی می‌شود.

وی ابراز داشت: رئیس جمهوری که با رأی بالای مردم انتخاب شود می‌تواند با چینش خوب کابینه خود در رفع مشکلات مردم گام‌‌های مثبتی بردارد.

قهرمانی‌مطلق در پایان سخنانش گفت: تک‌تک آرایی که در صندوق‌ها ریخته می‌شود به نوعی تأیید نظام و لبیک‌گویی به فرامین مقام معظم رهبری است و مردم ما با حضور خود در برهه‌های حساس نشان دادند که با بصیرت عمل می‌کنند و در 24 خرداد نیز این اتفاق خواهد افتاد.

انتهای پیام/89007/ی30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول