اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل ورزش و جوانان استان بوشهر مطرح کرد

آمادگی ورزشکاران بوشهری برای خلق حماسه سیاسی

مدیرکل ورزش و جوانان استان بوشهر از آمادگی ورزشکاران بوشهری برای حضور در انتخابات 24 خرداد و خلق حماسه سیاسی خبر داد.

آمادگی ورزشکاران بوشهری برای خلق حماسه سیاسی

به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر، رضا جمشیدی صبح امروز در جمع خبرنگاران با تاکید بر حضور گسترده جامعه ورزش استان بوشهر در انتخابات 24 خرداد اظهار داشت:  انتخابات مصونیت بخش اقتدار و عزت کشور است و ما برای این هدف و تبعیت از فرامین رهبر معظم انقلاب پای صندوق‌های رای خواهیم رفت.

وی بیان کرد: ورزشکاران بوشهری همچون دیگر اقشار جامعه فردا حضوری حماسی در انتخابات خواهند داشت و بار دیگر وفاداری خود را به انقلاب و ارزش‌های نظام ثابت می‌کنند.

مدیرکل ورزش و جوانان استان بوشهر خاطرنشان کرد: کسانی که رشد و بالندگی کشور را می‌خواهند باید در سرنوشت خودشان مشارکت داشته باشند.

وی اضافه کرد: هرکس به هر نوعی که به ایران اسلامی، وطن خود، اقتدار و عظمت ایران می‌اندیشد باید در پای صندوق‌های رای حاضر شود و با حضور خود سعادت، خوشبختی، استقلال و حریت کشور را رقم بزند.

مدیرکل ورزش و جوانان استان بوشهر تصریح کرد: انتخابات یک فریضه شرعی و عقلی بوده و بر همه مخاطبان و دلسوزان ایران اعم از شیعه، سنی، ارمنی و دیگر ادیان و مکاتب در کشور ایران حضور در پای صندوق‌های رای امری واجب و لازم بوده برای اینکه حریت و استقلال ایران مطرح است.

جمشیدی عنوان کرد: اداره کل ورزش و جوانان استان بوشهر، با دعوت از آحاد ملت غیور و همیشه در صحنه جهت حضور در انتخابات اعلام می‌کند، در لبیک به ندای رهبری روز 24 خرداد تمام ورزشکاران، قهرمانان، مربیان، باشگاه‌های فرهنگی و ورزشی و جوانان غیور استان همگام با سایر مردم انقلابی ایران اسلامی در سرتاسر کشور پای صندوق‌های رأی حضور یافته و در انتخابات شرکت خواهند کرد.

جمشیدی با بیان اینکه مردم هوشیار استان به ضرورت حضور آگاهانه و با بصیرت خود در انتخابات خرداد‌ماه واقف هستند، تصریح کرد: این حضور همه توطئه‌های دشمنان را نقش بر آب می‌کند.

وی با تاکید بر اینکه ملت شریف و شهیدپرور جمهوری اسلامی ایران در 9 دی‌ماه حماسه آفریده‌اند، اضافه کرد: فردا مردم با حضور خود در انتخابات سیلی و مشت محکمی به استکبار جهانی و در راس آنها به آمریکا و انگلیس می‌زنند.

انتهای پیام/66006/ع30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول