اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس سازمان بسیج جامعه زنان گرمسار:

پاسداران روحیه جهادی و انقلابی داشته باشند/ التزام عملی به ولایت فقیه مشخصه پاسداران است

رئیس سازمان بسیج جامعه زنان شهرستان گرمسار گفت: پاسداران باید متواضع و مطیع امر ولایت بوده و روحیه جهادی و انقلابی داشته باشند.

پاسداران روحیه جهادی و انقلابی داشته باشند/ التزام عملی به ولایت فقیه مشخصه پاسداران است

مریم گلینی به مناسبت روز پاسدار در مصاحبه اختصاصی با خبرنگار خبرگزاری فارس در استان سمنان در سخنانی با تبریک روز پاسدار به همه پاسداران، با اشاره به میلاد امام حسین (ع) اظهار داشت: یک پاسدار باید در لحظه لحظه عمر در انجام وظایف، امام حسین (ع) و فداکاری‏هایش را در نظر داشته باشد و لحظه‏ای از خط ایشان عدول نکند و خالصانه برای رضای خداوند قدم بردارد.

رئیس سازمان بسیج جامعه زنان شهرستان گرمسار افزود: پاسداری شغل نیست و باید همانند آن امام همام از جان و مال خود گذشت و از هیچ چیز دریغ نکرد.

وی به نقش پاسداران در بصیرت‏افزایی به جامعه اشاره کرد و گفت: بسیج و سپاه نقش بسزایی در بصیرت‏افزایی افراد جامعه دارند و از آنجا که مردم به پاسداران و سپاه به عنوان الگو نگاه می‏کنند و آنان را پیروان واقعی ولایت می‏دانند، باید تلاش کنیم تا ابتدا به بصیرت خود و خانواده خود افزوده و در راه حق قدم برداریم.

گلینی تصریح کرد: رسالت عظیم پاسداری از دستاوردهای انقلاب ایجاب می‏کند تا این نهاد مقدس همواره مؤمن و ولایی و مردمی و انقلابی باقی بماند.

رئیس سازمان بسیج جامعه زنان شهرستان گرمسار افزود: پاسداران باید التزام عملی به ولایت فقیه داشته باشند و با داشتن تقوا و پرهیزگاری در این زمینه به شهدا اقتدا کنند.

انتهای پیام/2249/ذ20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول