اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول نمایندگی ولی فقیه در تیپ 36 سپاه استان زنجان:

پاسداران هوشیارانه تهدید دشمنان را به فرصت تبدیل می‌کنند

مسئول نمایندگی ولی فقیه در تیپ 36 سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان گفت: امروز تهدیدهای نرم دشمنان گسترده و جدی‌تر است و سپاه هوشیارانه تهدید آنها را به فرصت تبدیل می‌کند.

پاسداران هوشیارانه تهدید دشمنان را به فرصت تبدیل می‌کنند

حجت‌الاسلام قنبرعلی نجفی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان به اهمیت روز پاسدار و همزمانی آن با سالروز میلاد پاسدار بزرگ و بی‌مانند اسلام امام حسین (ع) اشاره کرد و اظهار داشت: اباعبدالله الحسین (ع) برای بقای اسلام از همه چیز گذشت و امروز خار چشم دشمنانش بوده و خواب راحت را از آنان گرفته است.

وی با بیان اینکه پاسداران در دفاع از انقلاب برای حفظ نظام جمهوری اسلامی صادقانه تلاش کردند، تصریح کرد: پاسداران در دوران هشت سال دفاع مقدس کربلایی جنگیدند و پس از قرن‌ها به امام حسین (ع) لبیک گفتند.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در تیپ 36 سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان اضافه کرد: در این دوران پاسداران با تمام وجود با یزیدیان زمان با شعار «حسین» جنگیدند و در این راه شهیدان بسیاری تقدیم وطن کردند.

وی خاطر نشان کرد: کربلا و امام حسین (ع) همواره سرلوحه زندگی پاسداران انقلاب اسلامی هستند و آنها سر به کوی یار نهاده و با تمام وجود از انقلاب اسلامی و کشورمان دفاع می‌کنند.

حجت‌الاسلام نجفی نقش پاسداران را در دوران هشت سال دفاع مقدس خوب ارزیابی کرد و گفت: همه کسانی که دوران دفاع مقدس را به یاد دارند آگاهند که آن زمان امام خمینی (ره) فرمودند اگر سپاه نبود کشور هم نبود و این جمله به اهمیت نقش سپاه اشاره می‌کند.

وی با بیان اینکه پس از دوران دفاع مقدس دشمنان همیشه کشورمان را تهدید می‌کنند، تصریح کرد: اگر تا کنون دشمن نتوانسته تهدیدهای خود را عملی کند ترس از سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و سایر نیروهای مسلح کشورمان بوده است.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در تیپ 36 سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان با بیان اینکه دشمنان می‌دانند که پاسداران مانند دوران دفاع مقدس از نظام اسلامی ایران جانانه دفاع می‌کنند، گفت: با تلاش پاسداران و نیروهای مسلح تهدیدهای دشمنان دفع می‌شود.

وی با اشاره به اینکه امروز کشورمان در دو جبهه سخت و نرم مورد تهدید دشمنان است، اظهار کرد: تهدیدهای نرم دشمنان گسترده و جدی‌تر است و سپاه هوشیارانه تهدید آنها را به فرصت تبدیل می‌کند.

حجت‌الاسلام نجفی با بیان اینکه دشمن نتوانسته‌ مردم به ویژه جوانان را با آن همه هجمه از نظام و ولایت دور کند، تصریح کرد: شاهد این ادعا و سخن حضور مردم در صحنه‌هایی مانند حماسه 9 دی، روز قدس، راهپیمایی روز 22 بهمن و حضور مردم در پای صندوق‌های رای است.

انتهای پیام/73008/ش30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول