اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امروز

17 جانباز و 11 شهید حادثه تروریستی عراق وارد همدان شدند

مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان همدان گفت: 17 جانباز و 11 شهید حادثه تروریستی بمب‌گذاری در عراق به همدان بازگشتند.

17 جانباز و 11 شهید حادثه تروریستی عراق وارد همدان شدند

احمد رستمی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در همدان در خصوص حادثه تروریستی بمب‌گذاری اتوبوس حامل زائران ایرانی در عراق اظهار داشت: شهدای این حادثه تروریستی دیشب وارد ایران شدند که سازمان حج و زیارت این تعداد شهدا را در مرز ایران تحویل و در اختیار بنیاد شهید استان همدان قرار داده است.

وی با بیان اینکه شمار این تعداد شهدا به 11 تن رسیده است خاطرنشان کرد: این تعداد شهدا برای انجام غسل و کفن به باغ بهشت انتقال داده شدند تا برای مراسم تشییع شهدا برنامه‌ریزی صورت بگیرد.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان همدان تصریح کرد: از این تعداد شهدا دو نفر مربوط به شهرستان نهاوند، یک شهید مربوط به رزن، یک شهید مربوط به شهرستان بهار و بقیه مربوط به شهرستان همدان هستند.

وی با اشاره به اعلام اسامی شهدا یادآور شد: اسامی شهدا مشخص شده و از بین این تعداد شهدا شهید علی‌کاظم نعیمی و شهید احمد نعیمی مربوط به شهرستان نهاوند، شهیده فرخنده عبدالله مربوط به شهرستان بهار، احمد حجتی روحانی کاروان مربوط به شهرستان رزن بوده است.

رستمی ادامه داد: شهید ابراهیم هنرمندیان، شهیدرجب کاویانی، شهید حسین‌علی قربانی، شهیده مهین الماسی نهنجی، شهیده آذر کاویانی، خوش‌قدم پرچمی دلیر و الله‌حسین معصومی شهدای شهرستان همدان بوده است.

وی خاطرنشان کرد: در این حادثه 17 نفر نیز جانباز شدند که مربوط به استان همدان بودند که سه نفر در بیمارستان کرمانشاه و دو نفر در بیمارستان تهران بستری هستند و بقیه مرخص شدند.

مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان همدان در پایان سخنانش گفت: تشییع جنازه این شهدا فردا صبح از ساعت 8:30 از میدان امام آغاز خواهد شد.

انتهای پیام/89007/ی30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول