اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فارس گزارش می‌دهد

شور و هیجان تبلیغات در آخرین ساعات تبلیغاتی در بروجرد

شور و هیجان تبلیغات کاندیداها در آخرین ساعات بروجرد به اوج خود رسیده است.

شور و هیجان تبلیغات در آخرین ساعات تبلیغاتی در بروجرد

 به گزارش خبرگزاری فارس از بروجرد، در ساعات پایانی تبلیغات شور، حال و هیجان در شهرستان بروجرد بیشتر شد.

برخی از کاندیداها و طرفداران آنها با به راه‌انداختن کاروان ماشین‌های خود در شهر توجه خیلی از مردم را به خود جلب کردند و جالب‌تر اینکه برخی از این ماشین‌ها روبان‌های رنگی داشتند تا توجه مردم به این ماشین‌ که عکس یکی از کاندیداها را به همراه دارد را به خود جلب کنند.

به ستادهای تبلیغاتی که نزدیک می‌شدیم، صدای بلندگوها و تبلیغ برای کاندیداهای مورد نظر خود بالا رفته و پخش پوسترها و عکس‌های کاندیداهای شوراها در بین مردم و حتی در خیابان‌ها و در بین ماشین‌ها فراوان دیده می‌شد.

البته در این میان حضور گسترده جوانان و نوجوانان در سطح ستادها و معابر عمومی برای تبلیغ نامزد مورد نظر خود شور و حال انتخابات را بیشتر کرده و شور و هیجان در خیابان‌ها و مکان‌های تبلیغاتی بیشتر از نقاط دیگر شهر است.

برخی نیز با چاپ بنرهای‌ بزرگ نظر مردم را به آن سو می‌بردند و مردم هم به سادگی و بی‌تفاوت از کنار این بنرها نمی‌گذشتند و برنامه‌های آنها را با دقت هر چه تمام‌تر مرور می‌کردند.

در واپسین ساعات تبلیغات، کاندیداها سعی داشتند، با سخنرانی و اعلام برنامه‌های خود از این فرصت استفاده کنند و آرای بیشتری در روز رأی‌گیری را کسب کنند.

با توجه به اینکه شهرداری برای تبلیغات مکان‌هایی را در نظر گرفته، اما بازهم عکس‌های کاندیداها بر روی در و دیوار و اماکن‌های دیگر دیده می‌شود.

یکی از شهروندان بروجردی در گفت‌وگو با فارس گفت: شوراها چهار سال قصد خدمت به مردم را دارند، بنابراین باید در انتخاب این افراد تحقیق بیشتری کرد و سوابق و برنامه‌های آنها را به دقت خواند.

علی میرزایی اضافه کرد: شخصی که از سوی مردم انتخاب می‌شود، باید دغدغه‌های مردم را بشناسد و برای رفع آن در مدت زمانی مشخص برنامه‌ریزی و اقدام کند.

شهروند دیگری افزود: نامزدها نباید قول‌هایی بیش از توان خود به مردم بدهند و باید شوراها نسبت به قول‌هایی که می‌دهند، پایبند بوده و به آن عمل کنند.

مریم مردای اظهار داشت: توسعه شهری یکی از مهم‌ترین وظایف شوراها بوده که باید به آن عمل کنند.

به گزارش خبرنگار فارس از بروجرد، همه این شور و هیجان موجود در شهر خبر از آمدن حماسه‌ای بزرگ دارد و اینکه در روز 24 خرداد حماسه‌ای ماندگار خلق می‌شود و در این روز مردم رئیس جمهور کشور و اعضای شوراهای اسلامی شهر خود را انتخاب می‌کنند.

گزارش از مرجان سلیمانی

انتهای پیام/2304/ذ30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول