اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

عضو شورای مرکزی جبهه پایداری:

حماسه مدنظر مقام معظم رهبری باید خلق شود

عضو شورای مرکزی جبهه پایداری گفت:‌ حماسه مدنظر مقام معظم رهبری باید خلق شود.

حماسه مدنظر مقام معظم رهبری باید خلق شود

به گزارش خبرگزاری فارس از خرم‌آباد، حجت‌الاسلام ناصر سقایی بی‌ریا در جمع حامیان سعید جلیلی در مسجد علوی خرم‌آباد ضمن دعوت همه اقشار مختلف مردم به پای صندوق‌های اخذ رأی گفت: فتنه سال 88 بزرگترین خیانت به ملت و اسلام بود.

وی افزود: این فتنه در حالی صورت گرفت که ما پشت خیمه‌های سرخ معاویه رسیده بودیم.

بی‌ریا خاطرنشان کرد:‌ برخی از این نامزدهای ریاست جمهوری از امکانات صداوسیما استفاده می‌کنند و خجالت نمی‌کشند که نامی از فتنه‌گران را می‌برند.

وی یادآور شد‌:‌ مقام معظم رهبری در خصوص فتنه‌گران فرمودند که من از آنها راضی نیستم و روز قیامت شکایت آنها را به پیامبر(ص) می‌کنم.

عضو شورای مرکزی جبهه پایداری یادآور شد:‌ امروز این افراد اعلام می‌کنند که ما ناجی ملت هستیم و می‌خواهند اینگونه رأی مردم را کسب کنند.

بی‌ریا خاطرنشان کرد:‌ چیزی که باعث پیشرفت ما در دنیا می‌شود، قدرت و ملت ما است.

وی تصریح کرد:‌ هرگاه مردم در صحنه‌های مهم انقلاب اسلامی به ویژه انتخابات پای کار آمدند، دشمن چندین مرحله عقب‌نشینی کرده است.

عضو شورای مرکزی جبهه پایداری به جریان انحرافی اشاره کرد و گفت: آن خائنانی که تحت عنوان جریان انحرافی روی کار آمدند و کار را به جایی رساندند که دولت و رئیس جمهور متأسفانه نامی از بیداری اسلامی نبرده است و این یک خیانت بزرگی است.

وی افزود: سعید جلیلی به شدت از انحراف ابراز برائت کرده است و باید اعلام کنم که عامل دستگیری ریگی، سعید جلیلی بوده است.

عضو شورای مرکزی جبهه پایداری گفت: متأسفانه امروز برخی با تخریب سعید جلیلی به میدان آمده‌اند و جلیلی گفته است که اگر یک کشوری در زمینه بحث خارجی ضعیف باشد آیا 1+5 برای مذاکره اعلام آمادگی می‌کنند.

وی گفت: اگر فرهنگ یک کشور ضعیف باشد، دشمن نمی‌آید هزاران ماهواره‌ برای ضربه زدن به فرهنگ ما راه‌اندازی کند.

عضو شورای مرکزی جبهه پایداری با تقدیر و تشکر از حدادعادل گفت: حدادعادل در مناظره‌های خود خطاب به کاندیداهای ریاست جمهوری گفت که چرا در بحث تحریم‌ها همه صاحب‌خانه را مقصر می‌دانند و اعلام نمی‌کنند که مقصر اصلی دزد بوده است.

بی‌ریا خاطرنشان کرد: برخی از کاندیداها در زمینه تحریم‌ها همان جواب دشمنان را می‌دهند؛ آن دشمنانی که می‌خواهند در این زمینه ما را خسته کنند تا راه انقلاب ادامه نیابد.

وی ابراز کرد: برخی از کاندیداها می‌گویند که با سازش، تحریم‌ها را حل می‌کنیم، اما ما اعلام می‌کنیم که آمریکا اعلام کرده تحریم‌ها علیه ایران باید فلج‌کننده باشد؛ چگونه شما می‌خواهید با سازش این کار را انجام دهید.

عضو شورای مرکزی جبهه پایداری با بیان اینکه سعید جلیلی اعلام کرد که ما باید بر سر مواضع خود محکم بایستیم، متذکر شد:‌ بعد از فتنه و انحراف آن چیزی که ما را تهدید می‌کند، تردید در راه است.

وی گفت: بوق‌های استکباری چند وقتی است در این انتخابات سکوت کرده‌اند، اما علناً اوباما می‌گوید که اگر سعید جلیلی رأ‌ی بیاورد، برای آمریکا ذلت‌بار است.

عضو شورای مرکزی جبهه پایداری اذعان داشت:‌ امروز تخریب‌ها علیه جلیلی نتیجه معکوس دارد و جبهه پایداری براساس وظیفه شرعی خود در انتخابات شرکت کرده و گزینه اصلح که همان سعید جلیلی است، را انتخاب می‌کند.

بی‌ریا در پایان بیان داشت: گفتمان سعید جلیلی گفتمان انقلاب اسلامی است.

انتهای پیام/2304/ذ40/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول