اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در مناظره نمایندگان قالیباف و جلیلی

نماینده‌های جلیلی و قالیباف بر توانمندی‌های آنها تاکید کردند

در مناظره نمایندگان کاندیدا‌های انتخابات ریاست جمهوری نماینده‌های جلیلی و قالیباف بر توانمندی‌های آنها تاکید کردند.

نماینده‌های جلیلی و قالیباف بر توانمندی‌های آنها تاکید کردند

به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز، نمایندگان ستادهای سعید جلیلی و محسن رضایی چهارشنبه‌شب در بوستان آزادی مناظره داشتند.

فرشید جعفری نماینده ستاد مردمی سعید جلیلی در استان فارس و حجت‌الاسلام حجت‌الله احمدی نماینده ستاد قالیباف درباره مسائل کشور به مناظره پرداختند.

حجت‌الاسلام احمدی اظهار داشت: قالیباف توانسته توانایی خود را در حوزه‌های گوناگون ثابت کند و باید گفت که وی اهل عمل است و «صد گفته چون نیم کردار نیست» و می‌بینیم قالیباف قول‌هایش را اجرا کرده است و از سوابق وی باید گفت که عملکردی قابل قبول در نیروی انتظامی داشت.

در ادامه فرشید جعفری نخستین کلمات خود را با این جملات آغاز کرد که ما آمده‌ایم تا از گفتمان انقلاب اسلامی که بر آرمان‌های امام راحل و رهبری استوار است، حمایت کنیم.

وی افزود: جلیلی دانش‌آموخته دانشگاه امام صادق، علمی‌ترین و مذهبی‌ترین دانشگاه کشور و در حوزه علوم انسانی صاحب تالیف بوده و سابقه خودش را در جنگ نشان داده است.

جعفری ادامه داد: همچنین وی از پایین‌ترین سطوح  مدیریتی وزارت خارجه شروع کرد و به بالاترین سطوح رسید که البته به دور از ایجاد ارتباط بود، همچنین باید اشاره کرد که دوره‌ای در دفتر مقام معظم رهبری مشغول به کار می‌شود، که این نشان از اعتماد بسیار به وی است.

احمدی تصریح کرد: برای ما توانمندی مدیریت اجرایی جلیلی احراز نشده و در سیاست خارجی با عوض کردن چهار وزیر کار انجام می‌شود، در صورتی که در بین شهردارهای جهان قالیباف رتبه هشتم را کسب کرده است.

نماینده جلیلی در پاسخ گفت: کاندیدای مورد حمایت وی در امنیتی‌ترین و استراتژیک‌ترین مکان کار می‌کند و اگر شناخته شده نیست به دلیل کاری است که انجام می‌دهد و جلیلی توانسته توانمندی خود را در میدان‌های مختلف نشان دهد از جمله در بحث هسته‌ای که زمانی برای سه سانتریفیوژ چانه‌زنی می‌کردیم اما اکنون بیش از 11 هزار سانتریفیوژ در کشور ما کار می‌کند.

جعفری ادامه داد: دبیر شورای عالی امنیت ملی جزو سه یا چهار نفری است که باید نسبت به مسائل کشور به صورت روزانه تصمیم‌گیری کند و هنگامی که گفته می‌شود قالیباف به عنوان هشتمین شهردار برتر دنیا شناخته شده است این سئوال مطرح می‌شود که طبق معیارهای جهانی شیرین عبادی جایزه صلح نوبل را دریافت کرد، پس آیا می‌توان به این معیارها اعتماد کرد.

نماینده ستاد انتخاباتی جلیلی بیان کرد: آقای قالیباف معتقد به تقدم پیشرفت بر عدالت است و ما این موضوع را در عملکرد وی شاهد بودیم.

صحبت پایانی نماینده جلیلی توسط نماینده قالیباف رد شد و جعفری نادرست بودن این تفکر را دلیل رد کردن آن دانست.

انتهای پیام/2448/ق30/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول