اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در گفت‌وگو با فارس مطرح شد

بازتاب مناظره خبرگزاری فارس گیلان بین نمایندگان کاندیداها

نماینده ستاد محمدباقر قالیباف در گیلان گفت: خبرگزاری فارس امانت‌دارترین و حرفه‌ای‌ترین رسانه کشور است.

بازتاب مناظره خبرگزاری فارس گیلان بین نمایندگان کاندیداها

به گزارش خبرگزاری فارس از رشت، برگزاری دو مناظره سنگین بین نمایندگان ستادهای سعید جلیلی، حسن روحانی و محمدباقر قالیباف کاندیداهای ریاست جمهوری بازتاب گسترده‌ای در محافل عمومی و ستاد کاندیداها در گیلان داشته است.

مناظره شش ساعته کارشناسان سیاسی خبرگزاری فارس گیلان با نمایندگان کاندیداهای ریاست جمهوری در استان در راستای تحقق حماسه سیاسی نظر بسیاری از کارشناسان سیاسی، اجتماعی و فرهنگی گیلان را به‌همراه داشته است.

*خبرگزاری فارس صادقانه عمل کرد

سخنگوی ستاد محمدباقر قالیباف در گیلان با بیان اینکه مناظره در رسانه سایبری فارس با روش جدید و رویکرد مثبتی انجام شد، اظهار کرد: خبرگزاری فارس امانت‌دارترین و حرفه‌ای‌ترین رسانه کشور است.

سید رضا حجتی، تلاش نمایندگان کاندیداها و کارشناسان خبرگزاری فارس برای تحقق حماسه سیاسی را قابل قدردانی دانست و افزود: مناظره‌های خبرگزاری فارس گیلان دور از هیاهوی سیاست‌زدگی و بدون توجه به حاشیه‌ها بود و این امر می‌تواند مخاطبان را در انتخاب کاندیدای اصلح کمک کند.

*مناظره‌ها چهره کاندیداها را افشا می‌کند

نماینده ستاد سعید جلیلی در مناظره‌های خبرگزاری فارس گیلان با قدردانی از ابتکار این رسانه، گفت: مناظره در فضای آرام، دوطرفه و با ارائه نظرهای کارشناسی برگزار شد.

کیوان میرزایی فشالمی بیان کرد: مناظره تبادل اندیشه، تفکر و نظر کاندیداها است و کمک بسیاری در افشای چهره واقعی کاندیداها می‌کند.

وی از تلاش صادقانه خبرگزاری فارس گیلان قدردانی کرد.

*مناظره‌های رسانه‌ای افزایش یابد

نماینده ستاد حسن روحانی در واکنش به انتشار مناظره‌های خبرگزاری فارس، اظهار کرد: مناظره‌های خبرگزاری فارس گیلان بازتاب گسترده‌ای داشته است.

کیوان محمدی با بیان اینکه مناظره‌ها در رسانه‌ها می‌توانست در مدت زمان بیشتری برگزار شود، افزود: مناظره‌ها ظرفیت بالایی برای پر شور کردن انتخابات و انتخاب اصلح است.

*مناظره نمایندگان کاندیداها در فضای داغ انتخابات برگزار شد

نماینده ستاد سعید جلیلی در مناظره‌های خبرگزاری فارس گیلان بیان کرد: مناظره‌ها با زمان‌شناسی، بی‌طرفی و در فضای داغ انتخاباتی برگزار شد.

نادر نورمحمد افزود: مناظره در یک رسانه استانی نشان دهنده توان بالا و فهم رسانه‌ای آن استان است.

وی با قدردانی از خبرگزاری فارس گیلان، تصریح کرد: مناظره‌های برگزار شده توسط رسانه مذکور الگویی مناسب برای دیگر رسانه‌ها است.

انتهای پیام/84001/ش40/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول