اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در آستانه حماسه 24 خرداد منتشر شد

اعلام حمایت جامعه عشایری اردبیل از ولایتی

در آستانه انتخابات ریاست جمهوری و شوراها، جامعه عشایری استان اردبیل از دکتر علی‌اکبر ولایتی حمایت کردند.

اعلام حمایت جامعه عشایری اردبیل از ولایتی

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، در بیانیه‌ای که انجمن صنفی مرتع‌داران استان اردبیل و سران ایلات و طوایف عشایر استان عصر امروز انتشار دادند، جامعه عشایری استان اردبیل با اعلام حمایت و وفاداری به نظام اسلامی از علی‌اکبر ولایتی حمایت قاطع خود را اعلام کردند.

در بخشی از این بیانیه آمده است: عشایر ایل شاهسون با جمعیت 70 هزار نفری در قالب 45 طوایف با حماسه‌آفرینی در تمام صحنه‌های انقلاب و مرزداری و مرزبانی و تولید مواد پروتئینی و لبنی مردمی بی‌منت و بی‌توقع بوده و به جهت اعتقاد عمیق به اصل ولایت فقیه ارادت خاصی به مقام عظمای ولایت دارند.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، در بخش دیگری از این بیانیه آمده است: حضور یکپارچه در پای صندوق رأی وظیفه شرعی، میهنی و ملی بوده که حمایت همه‌جانبه خود را از دکتر علی‌اکبر ولایتی یار و یاور امام خمینی (ره) و مشاور و امین رهبر معظم انقلاب که فردی متدین، متخصص، معتدل، مشورت‌پذیر و با تجربه می‌باشد، اعلام می‌دارند.

در بخش پایانی این بیانیه که از سوی رئیس انجمن و سران ایلات و طوایف عشایر استان اردبیل امضا شده است، با تاکید بر حضور آگاهانه مردم در پای صندوق‌های رأی از عموم هموطنان خواسته شده تا هر چه شایسته و بهتر در عرصه انتخابات یاریگر نظام و ارزش‌های به دست آمده باشند.

انتهای پیام/62005/ک20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول