اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فولادگر در گفت‌وگو با فارس مطرح کرد

ولایتی تنها مهره اتحاد و همدلی میان اصولگرایان/ لزوم اجماع در اردوگاه اصولگرایان

نماینده مردم اصفهان در مجلس گفت: از دیدگاه من ولایتی تنها مهره‌ای است که می تواند اتحاد و همدلی را میان اصولگرایان برقرار کند و دولتی مقتدر در آینده تشکیل دهد.

ولایتی تنها مهره اتحاد و همدلی میان اصولگرایان/ لزوم اجماع در اردوگاه اصولگرایان

حمید رضا فولادگر امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اصفهان با اشاره به نزدیک شدن خلق یک حماسه سیاسی بزرگ دیگر در 24 خرداد اظهار کرد: ما همچنان منتظر هستیم تا از سوی اردوگاه اصولگرایان حادثه‌ای به نام اتحاد و همدلی برای ساخت و پیشرفت کشور رخ دهد.

وی با اصلح دانستن علی‌اکبر ولایتی افزود: از دیدگاه من ولایتی تنها مهره‌ای است که می‌تواند اتحاد و همدلی را میان اصولگرایان برقرار کند و دولتی مقتدر در آینده تشکیل و از تمام ظرفیت‌ها و نیروهای درون نظام به خوبی استفاده کند.

نماینده مردم مجلس در اصفهان در با بیان اینکه اجماع اصولگرایان بر سر یک گزینه موجب خوشحالی مردم می‌شود، ادامه داد: اگر این اتفاق میمون رخ ندهد انتخابات به دور دوم کشیده خواهد شد.

وی با بیان هشدار به جریان‌های اصولگرایی گفت: اگر اصولگرایان هرچه زودتر به اجماع بر سر یک نفر نرسند احتمال اینکه اردوگاه اصلاح‌طلبان در انتخابات به پیروزی برسد هیچ بعید نیست.

فولادگر با اشاره به دو ویژگی کاندیدای اصلح تصریح کرد: فرد اصلح کسی است که ابتدا در صحنه داخلی مشکلات مردم راحل و سپس در صحنه خارجی موجب شکوفایی نظام جمهوری اسلامی شود.

انتهای پیام/63023/ک20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول