اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در بیانیه جامعه روحانیت مبارز مطرح شد

حمایت جامعه روحانیت مبارز استان اصفهان از ولایتی

جامعه روحانیت مبارز استان اصفهان طی بیانیه‌ای از علی‌اکبر ولایتی حمایت کرد.

حمایت جامعه روحانیت مبارز استان اصفهان از ولایتی

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان به نقل از حوزه علمیه اصفهان، جامعه روحانیت مبارز استان اصفهان با صدور بیانیه‌ای حمایت خود از علی‌اکبر ولایتی اعلام کرد.

حضور و نقش مردم در تأسیس نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و سپس در تداوم آن و خنثی کردن توطئه‌های دشمنان بر کسی پوشیده نیست، بنابراین بنیان‌گذار جمهوری اسلامی ایران حضرت امام خمینی (ره) یک موی کوخ‌نشین را بر صد کاخ‌نشین نمی‌داد و فرزند و جانشین آن امام راحل، حضرت آیت‌الله العظمی امام خامنه‌ای (مدظله‌العالی) نیز همیشه بر بصیرت بالای ملت بزرگ ایران تأکید داشته و مهم‌ترین پشتوانه نظام اسلامی را مردم معرفی کرده‌اند.

در ادامه این بیانیه آمده است: در این زمان حساس که به برکت انقلاب اسلامی بیداری اسلامی در جهان اسلام و بیداری سیاسی و اجتماعی در جهان غرب به وجود آمده است، حضور مردم در پای صندوق‌های انتخابات بیست و چهارم خردادماه با دقت مورد ارزیابی مردم جهان قرار می‌گیرد که خلق حماسه در انتخابات، کشور و نظام و انقلاب را بیمه خواهد کرد.

در بخش دیگری از این بیانیه تأکید شده است: به همه نامزدهای ریاست جمهوری با توجه به اینکه در فقه سیاسی ما، انتخاب اصلح یک وظیفه شرعی است و جامعه روحانیت مبارز اصفهان ولایتی را معرفی می‌کند و از آنجا که ایشان فرزند روحانیت و هیئات مذهبی و فرزند حوزه دین محسوب می‌شوند و علاقه‌مندی ایشان به مقام مرجعیت و روحانیت و سابقه طولانی در مدیریت‌های مختلف نظام مقدس جمهوری اسلامی و چهره مورد قبول در سطح بین‌الملل هستند و امورات را با عقل، تدبیر، تعهد و تدین مدیریت می‌کنند.

انتهای پیام/63001/ذ

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول