اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

هم‌زمان با شروع به فعالیت ستاد حامیان مردمی دکتر ولایتی در فارس صورت گرفت

معرفی رئیس ستاد حامیان مردمی دکتر ولایتی در فارس

با معرفی رئیس ستاد حامیان مردمی دکتر علی اکبر ولایتی در فارس این ستاد در این استان آغاز به فعالیت کرد.

معرفی رئیس ستاد حامیان مردمی دکتر ولایتی در فارس

به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز، رئیس ستاد حامیان مردمی دکتر ولایتی در فارس بعد از ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: رویکرد اصلی این ستاد در راستای سیاست دکتر ولایتی مبنی بر توجه به مناطق محروم، کم برخوردار، حاشیه‌نشین و ولایت‌پذیر است.

حجت‌الاسلام محمد تقی‌زاده با اشاره به اینکه فارس استانی قومیت‌خیز است، افزود: این ستاد دامن زدن به قومیت‌ها را در دستور کار خود قرار نداده، اما قوم‌های ایرانی را جامعه هدف دانسته و ایران را برای تمام ایرانیان می‌داند.

رئیس ستاد حامیان مردمی دکتر ولایتی در فارس خاطرنشان کرد: در شیراز شش ستاد فعال و در نیمی از شهرستان‌های استان فارس نیز ستاد حامیان مردمی دکتر ولایتی با شعار «حسینه و مسجد یک ستاد انتخاباتی است» با هدف تشویق تمام آحاد جامعه به شرکت در انتخابات بدون در نظر گرفتن کاندیدای خاص است.

تقی زاده با تاکید بر اینکه بر اساس نظرسنجی‌ها اقبال عمومی در این استان نسبت به دکتر ولایتی رو به افزایش است، گفت: برای دکتر ولایتی استان فارس از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است.

وی از همایش دوستداران ولایتی در هفته آینده در ستاد مرکزی خبر داد و ابراز داشت: استراتژی ولایتی میثاق با طلاب، عشایر، روحانیان، اصناف، بازاریان، فرهنگیان و اقوام مختلف ایرانی است.

انتهای پیام/2448/ب20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول