اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

حجت‌الاسلام سالک:

ولایتی سپر نظام و ولایت است

رئیس ستاد تبلیغاتی دکتر ولایتی در استان اصفهان گفت: تدین، ولایت‌پذیری، دوراندیشی، نگاه دلسوزانه برای حفظ نظام و سپر کردن خود برای نظام و رهبری در برابر دشمن از جمله خصوصیات دکتر ولایتی است.

ولایتی سپر نظام و ولایت است

به گزارش خبرگزاری فارس از کاشان، حجت‌الاسلام احمد سالک سه شنبه شب در مسجد صفاری کاشان، با اشاره به اینکه مردم باید با حجت شرعی در انتخابات شرکت کنند اظهار داشت: مردم دین‌دار و دشمن‌شناس ایران اسلامی باید با بصیرتی کامل در انتخابات حاضر شوند چراکه در شرایط کنونی و انتخابات پیش رو حضور مردم و احساس مسئولیت ملت در قبال این مسئله سیاسی نقشی تعیین کننده در تقویت عزت و استقلال ملی به دنبال دارد.

وی خاطرنشان کرد: ایرانیان چه در داخل و چه در خارج از کشور مردمی هوشیار، مؤمن و با بصیرت بوده و از وظیفه خطیرشان در تقویت پایه‌های عزت جمهوری اسلامی به خوبی آگاه هستند.

رئیس ستاد تبلیغاتی دکتر ولایتی در استان اصفهان تأکید کرد: ملت ایران با ایستادگی در مقابل فشار و تحریم‌های دشمنان و همچنین حضور حماسی در راهپیمایی 22 بهمن گذشته پایبندی خود به نظام و ولایت را به خوبی به نمایش گذاشتند.

سالک افزود: ملت ایران با تقدیم بیش از 200 هزار شهید، جانباز و ایثارگر همچنان به پشتیبانی جمهوری اسلامی با محوریت حاکمیت دینی و ولایت فقیه ایستاده‌اند و حاضر به وارد شدن هیچ خدشه‌ای بر ارزش‌ها و آرمان‌های انقلاب نیستند.

وی سپس به را‌ه‌های حصول حجت شرعی برای انتخاب یک کاندیدا اشاره کرد و گفت: نخستین شیوه پرسش از اهل فکر، روحانیون، سیاسیون، مراجع تقلید و افراد مطلع است.

به گفته وی انجام تحقیق و اطلاع از شیوه مدیریت و عملکرد افراد در نظام جمهوری اسلامی و بررسی نحوه زندگی و چگونگی خانواده آنها و سپس مقایسه نتایج با یکدیگر از دیگر راه‌های رسیدن به این حجت شرعی است.

سالک با زیاد خواندن کسانی که خود را رجل سیاسی می‌دانند بیان داشت: هر کس با چند مصاحبه، کنفرانس و سفر خارجی خود را رجل سیاسی می‌داند اما باید به دور از هر چیزی تنها به سابقه، نحوه مدیریت و عملکردهای آنان در زمان‌های گذشته توجه جدی داشت.

وی به دوران مسئولیت علی‌اکبر ولایتی در وزارت امور خارجه: زمانی که وی وارد وزارت امور خارجه شد ایران تنها چند سفارت‌خانه فعال در  کشورهای محدود داشت ولی در دوران حضور علی اکبر ولایتی سفارت‌خانه‌های ایران به عدد بیش از یکصد سفارت‌‌خانه رسید که این رقم نشان از مدیریت، تدبیر و عملکرد شایسته وی در این حوزه دارد.

سالک در ادامه با بیان اینکه یک رجل سیاسی باید ترفندها و طراحان پشت پرده را بشناسد که این امر نیازمند یک فرد سیاسی پخته و کارآزموده بین‌المللی است عنوان کرد: این فرد باید علاوه بر مدیر بودن روحیه مشورت‌پذیری را داشته باشد نه این که تنها با نظر خود هر کاری را که خواست انجام دهد که نتیجه آن به ضرر کشور می‌شود.

وی افزود: یک مدیر خوب انسان‌های متخصص را به صحنه می‌آورد و خود نقش نظارتی را بر عهده گرفته و انرژی خود را به جای فعالیت توسط خود صرف اندیشه درست و مولد می‌کند.

 نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی در مورد انتقاد برخی افراد به سن علی‌اکبر ولایتی و کار اجرایی وی ابراز داشت: 15 سال مشاور بین‌الملل رهبری به معنای اندیشه پویا و فعالیت مستمر است و حضور در شورای مصلحت نیز نشان از آشنایی وی با اقتصاد کلان کشور دارد.

سالک با اشاره به ویژگی‌های شخصیتی علی‌اکبر ولایتی بیان داشت: تدین، ولایت‌پذیری، دوراندیشی، نگاه دلسوزانه برای حفظ نظام و سپر کردن خود برای نظام و رهبری در برابر دشمن از جمله خصوصیات وی است که موجب حمایتم از ولایتی در عرصه انتخابات شده است.

وی در ادامه آیت‌الله امامی‌کاشانی را نه تنها مایه افتخار کاشان و اصفهان بلکه مایه مباهات ایران در جهان دانست و اظهار نظر وی در مورد کاندیداهای ریاست جمهوری و حمایت وی از علی‌اکبر ولایتی را یادآور شد.

وی با انتقاد از رفتار برخی افراد در به تصویر کشیدن کشور به صورتی که همه چیز از دست رفته است اظهار داشت: پیشرفت‌های کشور در عرصه‌های مختلف همچنان ادامه دارد و با گذشت 35 سال از انقلاب به اندازه یکصد سال حکومت قاجاریه و پهلوی به این کشور خدمت شده است و نباید اینگونه سیاه‌نمایی‌ها صورت گیرد.

وی در مورد دلیل سکوت ولایتی در مناظره چند روز گذشته در برابر انتقادهای مطرح شده به کارنامه وی بیان داشت: ولایتی در پاسخ به برخی صحبت‌ها صلاح بر سکوت دید و نمی‌خواست مثل بعضی از کاندیداها اسناد محرمانه کشور را افشا کند.

سالک در عین حال تأکید کرد: البته بعد از انتخابات حرف‌ها و پرونده‌های زیادی است که اگر صلاح بدانیم بیان خواهیم کرد تا مردم بدانند که برخی افراد چه کرده‌اند و چه گفته‌اند.

وی در پایان با بیان اینکه از انتخابات روز 24 خردادماه 3 چیز را طلب می‌کنیم متذکر شد: مشارکت گسترده مردم، انتخاب رئیس جمهور با کسب 25 میلیون رأی و خوشحالی دوستان داخل کشور از نتیجه انتخابات و شادی مردم کشورهای بیداری اسلامی از جمله انتظارات از انتخابات پیش رو است.

انتهای پیام/2406/ط40/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول