اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم رزن در مجلس در گفت‌وگو با فارس:

ائتلاف اصولگرایان به منزله موفقیت آنها در عرصه انتخابات است

نماینده مردم رزن در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه به طور قطع ائتلاف می‌تواند منجر به موفقیت در عرصه انتخابات شود، تأکید کرد: اصولگرایان باید هر چه سریعتر ائتلاف کنند.

ائتلاف اصولگرایان به منزله موفقیت آنها در عرصه انتخابات است

عطاءالله سلطانی‌صبور امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در همدان با اشاره به عدم تحقق ائتلاف 1+2 اظهار کرد: دکتر حداد عادل از ابتدا گفته بود که برای دفاع از گفتمان اصولگرایی آمده است و دنبال ائتلاف اصولگرایان هم بودند، بنابراین به وعده خود نیز عمل کرد و در مناظرات نیز از منافع ملی نظام و شعائر نظام دفاع کرده و کم نگذاشت.

وی با اشاره به اینکه حدادعادل به دنبال این نبود که سیاه‌نمایی کند، افزود: برخی از کاندیداها دچار سیاه‌نمایی شدند و قضاوت‌های نابه‌جایی داشتند، اما دکتر حدادعادل با عدم سیاه‌نمایی برگ زرین دیگری به سوابق خود افزود.

نماینده مردم رزن در مجلس شورای اسلامی بیان داشت: قرار بود تا پنج‌شنبه هفته قبل، نتیجه ائتلاف را اعلام کنند به طوری که دکتر حدادعادل کارشناسی را معرفی کند تا بر اساس نظرسنجی که انجام شد، گزینه نهایی مطرح شود.

وی در پایان سخنانش با بیان اینکه به طور قطع ائتلاف می‌تواند منجر به موفقیت در عرصه انتخابات شود، تأکید کرد: اصولگرایان باید هر چه سریعتر ائتلاف کنند.

انتهای پیام/89003/ب30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول