اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

تعدادی از تشکل‌های اصولگرای آذربایجان‌شرقی:

مهمترین ویژگی‌های اصولگرایان رفتار همراه با منطق اصولگرایی است

تعدادی از تشکل‌های اصولگرای استان آذربایجان‌شرقی با انتشار بیانیه و امضای طوماری خواستار پایان تشدد در جبهه اصولگرایی شدند.

مهمترین ویژگی‌های اصولگرایان رفتار همراه با منطق اصولگرایی است

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز، در بخش آغازین این بیانیه که با جمله‌ای از مقام معظم رهبری در باره اصولگرایی منطقی مزین شده آمده است: اصولگرایى یعنى اصول مستدل‌ و منطقى را قبول داشتن و به آنها پایبند ماندن و رفتارهاى خود را با آن اصول تطبیق کردن.

در بخشی از این طومار که به امضای عده‌ای از اصولگرایان رسیده آمده‌ است: اکنون که در برهه حساس و تعیین کننده‌ای قرار گرفته‌ایم بر خود لازم می‌دانیم با هوشیاری و آگاهی هرچه بیشتر و با اجماع و همدلی همه در کنار هم، این روزهای سرنوشت ساز ایران اسلامی را به گونه‌ای رقم بزنیم تا منفعت و سرافرازی ایران و ایرانی را با هیچ چیز عوض نکرده و در امید روزهای حماسه‌ساز پیشروی عهد و اخوت خود را با آرمان‌های امام راحل و مقام معظم رهبری محکم‌تر کنیم.

در ادامه این بیانیه آمده است: ما مردم آذربایجان که همواره غیرت و مردانگی خود را در راه انقلاب به معرض نمایش قرار داده‌ایم اینک نیز به ندای رهبرمان لبیک خواهیم گفت و در برپایی حماسه‌ای عظیم از جان و دل تلاش خواهیم کرد تا به‌مانند همیشه در راه اصول و اعتقادات پایدار و عزتمند بمانیم و می‌دانیم این حماسه وقتی شکل خواهد گرفت که تک تک افراد همدل و یکصدا آن را ترسیم کرده و وحدت عظیم خود را در تجلی حضور بدانیم.

این بیانیه تاکید دارد: اصولگرایی همواره آرمان ما و ادامه دهنده راه شهیدان انقلاب اسلامی است و وحدت میان اصولگرایان در این مهم اهمی است که در صورت عدم اتفاق می‌تواند راه را به سرانجام مقصدمان که تعالی و پیشرفت ایران اسلامی است به سرانجام نرساند.

در این بیانیه خطاب به یکی از کاندیداهای ریاست جمهوری آمده است: آقای دکتر علی‌اکبر ولایتی عضو محترم ائتلاف پیشرفت، اکنون که در اقدامی شایسته و بایسته سه تن از عزیزان اصولگرا تشکیل ائتلاف داده و در این میان جناب حداد عادل در اقدامی در خور توجه به خاطر نقش ویژه اصولگرایان در انتخابات پیشرو به نفع این گفتمان ارزشمند کنار رفته است امید است نسبت به توصیه بزرگان و همچنین اقبال عمومی مردم، جنابعالی نیز به روش و قول خود و منش اصولگرایی که در شما می‌شناسیم عمل کنند چرا که رهبر معظم انقلاب یکی از مهمترین ویژگی‌های اصولگرایان را رفتار همراه با منطق اصولگرایی می‌دانند.

دانش‌آموز: ولایتی تا آخر می ماند

همچنین رئیس ستادهای دکتر ولایتی در آذربایجان‌شرقی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس ضمن دعوت همه عوامل ستادهای انتخاباتی نامزدهای رقیب در استان به وحدت و همدلی بین اصولگرایان خواستار پرهیز از هرگونه اقدامات تحریک‌آمیز و تنش‌زا در جامعه شد.

عباس دانش‌آموز اظهار کرد: دکتر ولایتی موکدا و با زبان رسا اعلام کرده به هیچ وجه قصد کناره‌گیری ندارد و بر عهدی که با ملت بسته همچنان پای بند است و تا آخر در میدان رقابت‌ها خواهد ماند.

وی در ادامه افزود: ما و همه عوامل ستادهای دکتر ولایتی در استان به تبعیت از ایشان همواره مشی و رفتاری مبتنی بر ارزش‌های اسلامی و اخلاقی در فرایند انتخابات را رعایت کرده و تمام هم و غم خود را در درجه نخست بر دعوت ازمردم برای خلق حماسه سیاسی مورد انتظار رهبر معظم انقلاب اسلامی و در درجه دوم بر موفقیت و پیروزی دکتر ولایتی به عنوان کاندیدای اصلح و مورد تایید علما، مراجع و جامعتین قرار داده‌ایم.

انتهای پیام/60002/ع/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول