اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

آیت‌الله عالمی در گفت‌‌وگو با فارس:‌

اصولگرایان در صورت اتحاد در مرحله اول پیروز می‌شوند

عضو مجلس خبرگان رهبری با تاکید بر ضرورت اتحاد و ائتلاف میان اصولگرایان گفت: اگر ائتلاف و اتحادی میان کاندیداهای اصولگرا به وجود آید به نظر بنده آنها در همین مرحله اول پیروز عرصه انتخابات هستند.

اصولگرایان در صورت اتحاد در مرحله اول پیروز می‌شوند

آیت‌الله حسن عالمی در گفت‌وگوی اختصاصی با خبرنگار سیاسی فارس در مشهد، با تاکید بر ضرورت اتحاد اصولگرایان اظهار کرد: توصیه بنده به کاندیداهای اصولگرا این است که اتحاد به نفع اصولگرایان است و از طرفی به سبب این اقدام قطعا کارنامه خوبی از خود در عرصه انتخابات به جا می‌گذارند.

وی افزود: این اقدام آنها نشان می‌دهد که تابع نفس و خودخواهی نیستند و به مصالح کشور و نظام می‌اندیشند؛ به واقع امروز در موقعیت بسیار حساس و مهمی قرار داریم بنابراین باید نامزدهای اصولگرا ائتلاف را عملی کنند تا هم مردم راحت‌تر تصمیم گیرند و هم رئیس جمهور آینده با پشتوانه بسیار محکم‌تری وارد عرصه کار شود.

عضو مجلس خبرگان رهبری در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به ائتلاف سه‌گانه اصولگرایان خاطرنشان کرد: بنده برای کسی نمی‌توانم تعیین تکلیف کنم چراکه این اقدام صحیح و اخلاقی نیست ولی در عین حال توصیه می‌کنم که کاندیداها به جای فکر کردن به مصالح فردی و هواداران خود به مصالح کشور و نظام بیاندیشند.

وی تصریح کرد: اینکه گفته می‌شود به مصالح نظام بیاندیشند بدین معناست که اگر تفرق وجود داشته باشد قطعا انتخابات به مرحله دوم کشیده می‌شود و از طرفی برگزار کردن مرحله دوم هم برای نظام هزینه داشته و هم وقت و فرصت مردم صرف می‌شود.

آیت‌الله عالمی متذکر شد: در صورت به وجود آمدن ائتلاف میان اصولگرایان، به نظر بنده می‌توانند در مرحله اول پیروز انتخابات باشند.

انتهای پیام/70003/ط30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول