اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مازندران پیشتاز در حماسه سیاسی-300

مبینی: 326 نامزد انتخاباتی شورا در بخش هزار جریب مازندران رقابت می‌کنند

بخشدار هزارجریب در شرق مازندران گفت: در چهارمین دوره انتخابات شوراهای شهر و روستا، 326 نامزد انتخابات شوراهای روستا در 55 روستا از بخش هزارجریب با هم رقابت می‌کنند.

مبینی: 326 نامزد انتخاباتی شورا در بخش هزار جریب مازندران رقابت می‌کنند

ابوالقاسم مبینی عصر امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در نکا بیان داشت: باید در این انتخابات همه همچون گذشته تابع رهبری بوده و براساس گزینه‌هایی که در رابطه با انتخاب اصلح اعلام شده، کاندیدای مورد نظر را انتخاب کنیم.

وی گفت: همه کاندیداهایی که توسط شورای نگهبان تایید صلاحیت شده‌اند، مورد تایید و اصلح هستند و از بین این افراد یک نفر باید انتخاب شود.

بخشدار هزارجریب نکا با بیان اینکه بخش هزارجریب دارای 57 شعب اخذ رای است، ادامه داد: از این تعداد دو شعبه اخذ رای، سیار و 55 شعب اخذ رای نیز ثابت است.

وی اظهار داشت: در این دوره از یازدهمین انتخابات ریاست جمهوری و چهارمین انتخابات شورای شهر و روستا، 800 نفر در امر برگزاری انتخابات با ستاد انتخابات این بخش همکاری دارند.

مبینی ادامه داد: انتخابات 24 خرداد ماه از مهم‌ترین رویدادهای سیاسی دوران پس از انقلاب اسلامی است که با توجه به شیطنت‌های دشمنان در دوره‌های مختلف و فتنه سال 88 باید اکنون با حضور پررنگ خود در پای صندوق‌های رای، اقتدار نظام را به نمایش گذاریم.

وی گفت: ملت ایران باید با خلق حماسه سیاسی در عرصه انتخاباتی 24 خرداد ماه علاوه بر به نمایش گذاشتن اقتدار مردمی نظام اسلامی، همبستگی ملی و عزم و اراده ملی برای برداشتن گام‌های بلند را به تمام افراد جهان نشان دهند.

بخشدار هزارجریب در شرق مازندران با بیان اینکه بخش هزارجریب نکا نیز با تمام امکانات برای برگزاری انتخاباتی پر شور و شعور و حضور حداکثری آماده است، خاطرنشان کرد: تمام شرایط برگزاری انتخابات در روستاها مهیا است و با همکاری همه کمیته‌ها شاهد روند مطلوبی هستیم و باید این روند تا زمان برگزاری انتخابات و شمارش آرا ادامه یابد.

مبینی افزود: حضور باشکوه در انتخابات نماد حماسه سیاسی است و همه باید با تمام توان و ظرفیت در راستای خلق حماسه سیاسی اهتمام ورزیم.

وی گفت: در چهارمین دوره انتخابات شوراهای شهر و روستا، 326 نامزد انتخابات شوراهای روستا در 55 روستا از بخش هزارجریب با هم رقابت می‌کنند.

انتهای پیام/86002/ت20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول