اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده سپاه امام صادق (ع) استان بوشهر:

ایران اسلامی تبدیل به قدرت جهانی شده است

فرمانده سپاه امام صادق (ع) استان بوشهر گفت: آمریکایی‌ها متوجه شده‌اند که ما وارد فاز مصونیت می‌شویم و امروز ایران اسلامی تبدیل به قدرت جهانی شده است، از این رو نگران نتیجه انتخابات هستند.

ایران اسلامی تبدیل به قدرت جهانی شده است

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان دشتی، فتح الله جمیری ظهر امروز در مراسم تجلیل از پاسداران نمونه و میلاد حضرت اباعبدالله الحسین (ع) و میلاد حضرت ابوالفضل (ع)، با تبریک اعیاد شعبانیه، با اشاره به انتخابات 24 خردادماه در کشور عزیزمان اظهار داشت: تمام ماهواره‌ها، مجموعه رادیویی و سمعی بصری و در واقع دنیای رسانه‌های بیگانه، همه آمده‌اند تا از حضور پر شور مردم جلوگیری کنند.

وی یادآور شد: یکی از اهداف دشمن این است که چنانچه مردم در این انتخابات شرکت کردند، نیروهای اصولگرا وارد پست حساس قوه مجریه نشوند.

جمیری تصریح کرد: امروز که خیلی از شبکه‌های رادیو تلویزیونی به خاطر شرایط اقتصادی آمریکا و اروپا خیلی از شبکه‌های دنیا را تعطیل کرده‌اند، اما چرا افزایش شبکه در ایران دارند؟ علت این است که آمریکایی‌ها می‌دانند ایران اسلامی وارد فاز مصونیت شده و ما امروز به قله رسیده‌ایم و دست آمریکا از ما کوتاه شده است.

فرمانده سپاه امام صادق (ع) استان بوشهر خاطرنشان کرد: حرکت و آرمان‌های امام عزیز ما روز به روز عملیاتی‌تر می‌شود و در حال حاضر در دنیا قابل رویت است.

به گفته وی، علی رغم اشتباهاتی که در بحث‌های مدیریتی داشته‌ایم به پیشرفت‌های بزرگی در کشور دست یافته‌ایم.

وی یادآور شد: امروز ایران اسلامی در بحث هوا فضا، علوم پزشکی، دارو، علم نانو و المپیادهای مختلف 11 برابر حد رشد علمی در جهان ما پیشرفت داشته و این مساله ناچیزی نیست.

جمیری افزود: آمریکایی‌ها معتقدند که ایران دارای قدرتی شده که تمام دنیا را تحت تاثیر خود قرارداده است و نتانیاهو در کنگره آمریکا اذعان می‌کند خطری که راجع به ایران برای شما صحبت می‌کردم، عملی شده و شما نتوانستید ایران را مهار کنید.

فرمانده ارشد سپاه امام صادق (ع) استان بوشهر گفت: هر چند انتخابات 88 انتخابات باشکوهی بود که متاسفانه فتنه‌گران فضا را غبارآلود کردند و نگذاشتند سال طلایی 88 تبدیل به نقطه شود که بهره‌برداری بیشتری در دنیا صورت گیرد، اما امروز این آمادگی وجود دارد که با حضور گسترده مردم در انتخابات و رای به اصولگرایان حرکت خوبی صورت گیرد.

جمیری با بیان اینکه در راس حماسه سیاسی 92 انتخابات 24 خردادماه است، گفت: اگر حماسه سیاسی خوب انجام شود، نگرانی حماسه اقتصادی وجود ندارد و آمریکایی‌ها وارد فاز تسلیم می‌شوند.

وی خاطرنشان کرد: قدرت ایران یک قدرت کاملا جهانی است و مردم ما مردمی بصیر، آگاه، متعهد و دلسوز به نظام هستند و در همه صحنه‌ها حضوری پررنگ داشته‌اند.

انتهای پیام/66006/ب30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول