اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم:

دشمن می‌خواهد ایران را در امور هسته‌ای زمین بزند / هر رأی یک تیر است

عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم گفت: هر یک رأی مردم تیری بر چشم دشمن است چرا که او در نظر دارد ما را در امور هسته‌ای زمین بزند.

دشمن می‌خواهد ایران را در امور هسته‌ای زمین بزند / هر رأی یک تیر است

آیت‌الله علی‌اکبر مسعودی خمینی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در قم با اشاره به ضرورت حضور مردم در انتخابات اظهار داشت: آمریکایی‌ها در این فکر هستند که ما را در زمینه امور هسته‌ای بتوانند زمین بزنند به همین دلیل مقام معظم رهبری بر این مسئله تأکید داشتند در این مقطع زمانی که همه چشم دوخته‌اند به اینکه ایران را منزوی و تحریم‌ها را به قول خودشان بیشتر کنند، مردم حضوری باشکوه در انتخابات داشته باشند.

وی ادامه داد: همه به این موقعیت چشم دوخته‌اند و امروزه مردم باید به اصلح رأی بدهند؛ ما بر این تأکید نداریم که به چه کسی رأی دهند اما اساس حضور در صحنه در این مقطع زمانی همانطور که رهبری فرمودند برای ما تکلیف است.

عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم در خصوص حماسه سیاسی تصریح کرد: حضور مردم در پای صندوق‌های رأی حماسه سیاسی است به این معنا که شور و هیجانی به پا کنند که دشمن از این شور و هیجان بترسد.

وی بیان کرد: دشمنان باید بدانند که توطئه‌های آنها در روند حرکت ملت خللی وارد نمی‌کنند و مردم با حضور گسترده در انتخابات شعار «سیاست ما عین دیانت ما است و دیانت ما عین سیاست ما است» را به منصه ظهور می‌رسانند.

انتهای پیام/2258/و30/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول