اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار بوشهر خبر داد

برگزاری همایش سرمایه‌گذاری بخش خصوصی/ فعالیت‌های عمرانی با جدیت دنبال می‌شود

استاندار بوشهر از برگزاری همایش سرمایه‌گذاری بخش خصوصی با نگاه اشتغال در بهمن ماه امسال خبر داد و گفت: فعالیت‌های عمرانی در جریان انتخابات متوقف نبوده و با جدیت دنبال می‌شود.

برگزاری همایش سرمایه‌گذاری بخش خصوصی/ فعالیت‌های عمرانی با جدیت دنبال می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر، فریدون حسنوند یکشنبه شب در جمع مدیران با بیان اینکه فعالیت‌های عمرانی با شدت بیشتری ادامه می‌باید، افزود: به بهانه پایان عمر دولت دهم هیچ مسئول و مدیری حق ندارد لحظه‌ای از ادامه فعالیت‌های عمرانی و خدمات به مردم عقب‌نشینی کند، بلکه کارهای عمرانی با شدت بیشتری تا آخرین لحظه مسئولیت‌مان ادامه دارد.

استاندار بوشهر بر برپایی جشن‌های ماه شعبان تاکید کرد و افزود: این جشن‌ها که شامل سالروز تولد ابوالفضل العباس(ع)، امام حسین(ع)، امام زین العابدین(ع) و امام زمان(عج) است باید با شکوه هر چه تمام‌تر در جای جای استان بوشهر برگزار شود.

حسنوند تکمیل طرح‌های نیمه تمام را مورد تاکید قرارداد و گفت: برخی از طرح‌ها در آستانه راه‌اندازی است و برخی دیگر نیز مانند ورزشگاه 15 هزار نفری بوشهر، گذر 75 متری، گذر بیمارستان شهدای خلیج فارس، جاده شیف گناوه در آینده نزدیک تمام و به بهره‌برداری می‌رسد.

وی افزود: امسال ضمن ساحل‌سازی در شهرهای استان و ساخت کمپینگ، عملیات زیباسازی شهرها و روستاها در برنامه قرار دارد و برنامه‌های فرهنگی مذهبی به‌طور جدی دنبال می‌شود.

استاندار بوشهر از برگزاری همایش سرمایه‌گذاری بخش خصوصی با نگاه اشتغال در بهمن ماه امسال در بوشهر خبر داد و تصریح کرد: در این همایش راه‌های سرمایه‌گذاری در بخش هتل‌سازی و طرح‌های گردشگری بررسی می‌شود.

حسنوند از ایجاد نمایشگاه‌های عرضه مستقیم کالا در شهرهای استان در آستانه ماه مبارک رمضان خبر داد و گفت: در این نمایشگاه‌ها ارزاق و کالاهای مورد نیاز مردم با قیمت مناسب و ارزان به ویژه مواد پروتئینی گوشت و ماهی در اختیار مردم متدین قرار می‌گیرد.

وی در پایان با ذکر این مطلب که امکانات لازم در ستاد انتخابات استان برای انعکاس فعالیت‌های انتخاباتی به‌طور شفاف مهیا شده است، افزود: نمایندگان رسانه‌ها، مطبوعات، احزاب و کاندیداهای انتخابات، در روز انتخابات برای دیدن و انعکاس شفاف فعالیت‌های انتخابات را نظاره‌گر باشند و با امکانات و تجهیزاتی چون فاکس، تلفن و اینترنت این رویداد مهم را لحظه به لحظه منکعس کنند.

انتهای پیام/66006/ب30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول