اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار اردبیل:

کنگره بزرگداشت آیت‌الله مشگینی برگزار می‌شود

استاندار اردبیل گفت: همزمان با سالگرد ارتحال ملکوتی آیت‌الله مشگینی کنگره بزرگداشت این عالم برجسته برگزار می‌شود.

کنگره بزرگداشت آیت‌الله مشگینی برگزار می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، اکبر نیکزاد عصر امروز در دیدار با جمعی از اهالی روستای آلنی مشگین‌شهر به عنوان زادگاه آیت‌الله مشگینی اظهار داشت: کنگره بزرگداشت آیت‌الله مشگینی در شهرهای قم، اردبیل و مشگین‌شهر برگزار می‌شود که این مراسم همزمان با سالگرد رحلت این عالم ربانی برپا می‌شود.

وی به جایگاه و عظمت آیت‌الله مشگینی در پیشبرد اهداف اسلامی و یار صدیق امام و رهبری اشاره و تصریح کرد: ما به بزرگان این شهر و مفاخر ارزشی آن افتخار کرده و اعلام می‌کنیم که باید از میراث گرانقدر آنها برای تربیت شایسته نسل آینده استفاده کنیم چرا که هرگونه غفلت در این زمینه ما را دچار پشیمانی می‌کند.

نیکزاد در ادامه سخنان خود به اهمیت برگزاری انتخابات به عنوان یک رویداد پربرکت و دارای ارزش اشاره کرد و افزود: آنچه که در این زمینه یک کار اساسی و قابل توجه به شمار می‌رود مشارکت بالای مردم در دفع آسیب‌ها و خطراتی است که دشمن قصد دارد آنها را بزرگ کرده و برای ما غول عظیم و مانع به شمار آورد.

این مسئول در ادامه خاطر نشان کرد: هر چقدر عظمت حضور در انتخابات 24 خرداد در سطح بسیار بالا و تأثیرگذار باشد به همان نسبت کید دشمنان و توطئه‌ ابرقدرت‌های استعمارگر خنثی شده و کشور ما می‌تواند همچنان به مسیر عزت‌آفرین خود ادامه دهد.

وی اضافه کرد: دشمنان ما امروز چشم انتظار حضور ملت در روز 24 خرداد در پای صندوق‌های رأی هستند تا تصمیمی مجدد در رابطه با ملت ایران و شایستگی‌های آنها بگیرند که اگر کوچک‌ترین یأس و ناامیدی را در آن مشاهده کنند قطعاً میدان ارزشی انقلاب را مورد تاخت و تاز خود قرار می‌دهند.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، استاندار اردبیل همچنین در دیدار با جمعی از اهالی شهر لاهرود بزرگ‌ترین دستاوردهای انقلاب اسلامی را حضور همیشگی و پاینده مردم در صحنه و پشتیبانی آنها از انقلاب توصیف کرد و یادآور شد: این خود ظرفیت عظیمی است که نباید نادیده و ناشناخته مورد بی‌توجهی قرار گیرد.

نیکزاد همه اهالی استان را به تحقق حماسه سیاسی و اقتصادی دعوت کرد و ادامه داد: بنده یقین دارم که همه 909 هزار واجد شرایط انتخابات در استان اردبیل روز 24 خرداد به پای صندوق‌های رأی می‌آیند و بار دیگر عظمت این نظام و انقلاب را به رخ می‌کشند.

در این سفر استاندار اردبیل از اختصاص یک دستگاه دیالیز برای حل مشکلات بیماران به مرکز درمانی لاهرود خبر داد.

انتهای پیام/62001/ک30/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول