اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار بهار:

115 شعبه اخذ رأی در شهرستان بهار آرای مردم را جمع‌آوری می‌کنند

فرماندار شهرستان بهار گفت: 115 شعبه اخذ رأی و 323 صندوق در شهرستان بهار آرای مردم را جمع‌آوری خواهند کرد.

115 شعبه اخذ رأی در شهرستان بهار آرای مردم را جمع‌آوری می‌کنند

به گزارش خبرگزاری فارس از بهار، نصرت‌الله گلکارزاده صبح امروز در همایش «تجلی حضور زن و مسئولیت‌های اجتماعی، سیاسی» در کانون میعاد شهر بهار اظهار داشت: امروز عقب‌نشینی دشمن محسوس است و دشمنان سعی در جلوگیری از حضور مردم در انتخابات داشتند و می‌خواستند عقاید ذهنی غلط خود را به مردم القا کنند ولی وقتی مردم را در شرکت در انتخابات مصمم دیدند، امروز اسم اشخاصی را مطرح می‌کنند و می‌گویند رئیس جمهور قبل از رأی‌گیری مشخص شده است.

وی ادامه داد: این در حالی است که انتخابات با حضور ناظران به صورت کاملاً سالم برگزار می‌شود و رأی‌دهندگان فرد مورد نظر را بر می‌گزینند.

فرماندار شهرستان بهار اضافه کرد: این همایش در راستای برگزاری و حضور حداکثری مردم در انتخابات برگزار شده است و زنان نیز همانند هشت سال دفاع مقدس باید حماسه‌آفرینی کنند.

وی ادامه داد: مقام معظم رهبری برای شرکت تمام مردم در عرصه‌های مخالف نقشه‌های راهی را تبیین کرده‌اند و استفاده از این نقشه راه‌ها بستگی به میزان بصیرت مردم جامعه دارد.

گلکارزاده گفت: انتخابات ریاست جمهوری به منزله آبروی نظام است و دعوت از تمام اقشار و گروه‌ها نیز نشان‌دهنده این است که نظام جمهوری اسلامی ایران تأکید بسیاری بر انتخابات باشکوه با حضور حداکثری مردم در انتخابات ریاست جمهوری دارد.

وی اظهار داشت: بانوان به عنوان نیمی از افراد جامعه می‌توانند بهترین نقش را در ایجاد فضایی آرام و بانشاط برای حضور همه افراد خانواده برای شرکت در انتخابات فراهم کنند.

فرماندار بهار اعلام کرد: 115 شعبه اخذ رأی و 323 صندوق در شهرستان بهار آرای مردم را جمع‌آوری خواهند کرد.

انتهای پیام/2499/ی20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول