اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرپرست جهاد کشاورزی کرمانشاه خبر داد

افتتاح و بهره‌برداری از 123 طرح تسهیلاتی و عمرانی

سرپرست مدیریت جهاد کشاورزی شهرستان کرمانشاه از افتتاح و بهره‌برداری 123 طرح تسهیلاتی و عمرانی با اعتباری بالغ بر 105 ریال و اشتغال‌زایی 356 نفر در هفته جهاد کشاورزی خبر داد.

افتتاح و بهره‌برداری از  123 طرح تسهیلاتی و عمرانی

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمانشاه، شهریار قاسمی بعد از ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: 123 طرح تسهیلاتی و عمرانی با اعتباری بالغ بر 105 میلیارد ریال و اشتغال‌زایی 356 نفر در هفته جهاد کشاورزی افتتاح و بهره‌برداری می‌شود.

قاسمی ادامه داد: از این تعداد پروژه، 79 طرح تسهیلاتی مربوط به احداث جایگاه و خرید دام برای پرورش در واحدهای صنعتی و سنتی، 23 طرح عمرانی مربوط به احداث استخر ذخیره آب، 11 مورد اجرای سیستم‌های آبیاری زیر فشار، چهار مورد احداث کانال انتقال آب، سه مورد پرورش قارچ خوراکی، دو مورد تأسیس و راه‌اندازی شرکت مکانیزاسیون و یک طرح مربوط به احداث کارخانه بسته‌بندی سبزی و میوه‌جات با استفاده از فن‌آوری نانو است.

وی با اشاره به اینکه اکثر طرح‌های افتتاحی مربوط به بخش دامپروری است، خاطر نشان کرد: شهرستان کرمانشاه با استفاده از منابع آب، خاک و با در نظر گرفتن استعدادهای طبیعی و پتانسیل‌های بالقوه، می‌تواند یکی از قطب‌های مهم تولید مواد غذایی در کشور محسوب شود.

سرپرست مدیریت جهاد کشاورزی شهرستان کرمانشاه با بیان اینکه فرهنگ جهادی منشاء پیشرفت‌های زیادی در کشور شده، افزود: تولیدات بخش کشاورزی کشور، نسبت به ابتدای انقلاب اسلامی چند برابر شده که حاصل وجود فرهنگ و مدیریت جهادی است.

وی تصریح کرد: یکی از روش‌های شاخص و کارآمد ترویج و توسعه کشاورزی، شناسایی، انتخاب، معرفی و به‌کارگیری تولیدکنندگان برتر بخش کشاورزی است و شهرستان کرمانشاه هر ساله هم‌زمان با هفته جهاد کشاورزی، طی مراسمی ویژه از پیشگامان و تولیدکنندگان برتر بخش کشاورزی تجلیل و تشکر به‌عمل می‌آورد.

انتهای پیام/2700/ت20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول