اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون استاندار البرز خبر داد

افتتاح بلوار خلیج فارس در روستای جارو شهرستان اشتهارد

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار البرز از افتتاح بلوار خلیج فارس با اعتباری بیش از 174 میلیون تومان در روستای جارو خبر داد.

افتتاح بلوار خلیج فارس در روستای جارو شهرستان اشتهارد

به گزارش خبرگزاری فارس از کرج به نقل از اداره کل روابط عمومی و اطلاع‌رسانی استانداری البرز، کاوه حدادپور گفت: این پروژه توسط دهیاری و با نظارت دفتر امور روستایی و شوراهای استانداری البرز در دهه فجر سال 91 کلنگ‌زنی شد و در مدت 4 ماه به بهره‌برداری رسید.

وی راه موفقیت این پروژه را سهیم بودن مشارکت مردم و هماهنگی و همکاری شورای اسلامی با دهیاری دانست و افزود: با مشارکت و تعامل کار به نحو احسن انجام خواهد شد.

حدادپور توسعه روستاها را در گرو اعمال مدیریت علمی و برنامه محوری تحت نظارت نهادهای نظارتی در دهیاری دانست که در نهایت به توسعه متوازن در روستاها می‌انجامد.

در ادامه ابوالفضل اینانلو فرماندار اشتهارد ضمن تشکر و قدردانی از اقدامات صورت گرفته در آن روستا توسط شورای اسلامی و دهیاری گفت: یکی از اولویت‌های مهم نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران ارائه خدمات ویژه به محرومان و روستاییان است که خدوم‌ترین قشر جامعه هستند و نقش بسیار مهمی در تولید و توسعه اقتصاد کشور ایفاد کرده‌اند.

این پروژه به مساحت 5 هزار متر مربع با پیاده‌رو و سیستم روشنایی با صرف هزینه‌ای بالغ بر 174 میلیون تومان توسط دهیاری و از محل کمک‌های دفتر امور روستایی و شوراهای استانداری البرز در این روستا به بهره‌برداری رسید.

انتهای پیام/2302/ز/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول