اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

عضو شورای مرکزی جبهه پایداری:

رأی جلیلی با اجماع اصلاح‌طلبان ریزش نمی‌کند

عضو شورای مرکزی جبهه پایداری گفت: با اجماع اصلاح‌طلبان رأی تنها اصولگرایی که ریزش نخواهد داشت، سعید جلیلی است.

رأی جلیلی با اجماع اصلاح‌طلبان ریزش نمی‌کند

به گزارش خبرگزاری فارس از یاسوج، ستار هدایتخواه صبح امروز در نشست با رسانه‌‌ها در محل ستاد انتخاباتی مرکزی سعید جلیلی در کهگیلویه و بویراحمد گفت: امروز در شرایطی به سر می‌بریم که رسانه‌ها نقش اساسی در جهت‌دهی به افکار عمومی دارند.

وی عنوان کرد: جریان حق اگر بخواهد اهداف خود را در جامعه محقق کند و مردم به سوی این هدف ترغیب شوند بدون رسانه این کار امکان‌پذیر نیست.

نماینده ادوار هفتم و هشتم مجلس شورای اسلامی افزود: با توجه به شیوه برخی که شایعات و تخریب و جنگ روانی را دنبال می‌کنند رسانه‌های متعهد باید هوشیار باشند و با ارائه اخبار و گزارش‌ها و تحلیل‌های جامع و مستند دشمن را در این راه ناکام بگذارند.

عضو شورای مرکزی جبهه پایداری گفت که در این سه روز مانده به انتخابات نقش رسانه‌ها در مسیر شفاف‌سازی و جلوگیری از غبارآلود کردن فضا توسط بدخواهان نظام بسیار مهم و ضروری است و رسانه متعهد باید به رسالت خود در این برهه و پیچ حساس تاریخی عمل کند.

وی با بیان این‌که اکنون همه جریان‌ها خود را رقیب جلیلی در انتخابات می‌دانند، افزود: این رقابت به دلیل گفتمان مشخصی است که این نامزد انتخاباتی دارد و اکنون خواسته و ناخواسته هر یک از نامزدهای دیگر خود را رقیب جلیلی می‌دانند.

عضو شورای مرکزی جبهه پایداری حامیان جلیلی را دهک‌های پایین جامعه دانست و افزود: بر همین اساس می‌بینیم که رویکرد به جلیلی بیش از سایرین است و رویش‌ها بیش از ریزش‌ها خواهد بود.

هدایتخواه در ادامه و در پاسخ به این سئوال خبرنگار فارس که اصلاح‌طلبان به اجماع رسیده‌اند و با وضعیت کنونی سبد رأی اصولگرایان را چگونه می‌توان تحلیل کرد، پاسخ داد: اجماعی که اصلاح‌طلبان کرده‌اند هیچ‌گاه به ضرر جلیلی نیست.

این فعال سیاسی و استاد دانشگاه ادامه داد: آن‌چه که از این اجماع شاهد خواهیم بود تنها ریزش رأی دوستان دیگر را به دنبال خواهد داشت چراکه اصلاح‌طلبان به هیچ‌وجه تمایلی برای رأی دادن به آقای جلیلی قبل از این اجماع نداشته‌اند.

وی به نمونه‌ای از این تحلیل خود اشاره کرد و گفت: شما دیدید که آقای ولایتی به عنوان سر تیم اقتصادی خود نهاوندیان را انتخاب کرد ولی همین آقای نهاوندیان می‌آید و در فیلم تبلیغاتی روحانی سخن می‌گوید و نمونه‌های دیگر همچون آقای نوید که اصلاح‌طلب است و سر تیم فرهنگی آقای ولایتی.

هدایتخواه با ذکر موردی دیگر در همین زمینه گفت: پیش از نام‌نویسی‌ها دیدید که عده‌ای از دوستان آقای هاشمی پشت سر آقای قالیباف رفتند و هنگامی که به صورت ناگهانی آقای هاشمی وارد عرصه شد همین‌ها به یکباره از اردوگاه قالیباف به خیمه‌گاه هاشمی نقل مکان کردند.

عضو شورای مرکزی جبهه پایداری با انتقاد از این‌‌که برخی ائتلاف را مقدم بر اصول می‌دانند، تصریح کرد: دکتر جلیلی برای نشر یک گفتمان وارد عرصه شده و خود را مکلف به این می‌داند که بدون و به دور از هرگونه وعده و وعید دست نیافتنی این گفتمان را در ایران و منطقه و جهان نشر دهد.

انتهای پیام/2571/م40/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول