اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون آموزش و پرورش ناحیه دو کرج:

4 پایگاه سنجش نوآموزان در کرج فعال شد

معاون آموزش ابتدایی آموزش و پرورش ناحیه دو کرج از فعال شدن چهار پایگاه سنجش نوآموزان در این ناحیه خبر داد.

4 پایگاه سنجش نوآموزان در کرج فعال شد

به گزارش خبرگزاری فارس از کرج، خاطره رضایی ظهر امروز در حاشیه اجرایی شدن طرح سنجش نوآموزان در جمع خبرنگاران کرج اظهار داشت: با توجه به نزدیک شدن به زمان ثبت‌نام نوآموزان بدو ورود به دبستان این طرح در کرج اجرایی شده است.

وی ادامه داد: سنجش دانش‌آموزان در زمینه‌های مختلف از جمله، سنجش بینایی، ‌شنوایی و مراقبت‌های بهداشتی از جمله موارد اجرای این طرح است.

این مسئول با بیان اینکه از زمان اجرای این طرح دانش‌آموزان در مدارس کمتر با مشکل مواجه می‌شوند افزود: با اجرای این طرح مشکلات دانش‌آموزان در زمینه بینایی و شنوایی شناسایی می‌شود و والدین در صدد رفع مشکل فرزند خود می‌شوند.

رضایی با بیان اینکه امسال نیز چون سال‌های گذشته تدابیر لازم برای اجرای این طرح انجام شده خاطرنشان کرد: این طرح در چهار پایگاه اطهر در فردیس، امید آینده در جاده ملارد، روستانژاد در کرج و شهدای مشکین دشت در مشکین دشت است.

معاون آموزش ابتدایی آموزش و پرورش ناحیه دو کرج گفت: با اجرای این طرح وضعیت جسمانی، بینایی، شنوایی و بهداشت دانش‌آموزان مورد سنجش قرار می‌گیرد.

وی اعلام کرد: با اجرای این طرح گامی اساسی در جهت بهبود کیفی آموزش انجام می‌شود.

این مسئول اضافه کرد: در این راستا والدین دانش‌آموزان بدو ورود به مدرسه باید با مراجعه به این پایگاه‌ها و سنجش فرزندان خود با دریافت گواهی نامه به مدارس برای ثبت‌نام مراجعه کنند.

*تعداد 8 هزار دانش‌آموز مود سنجش قرار می‌گیرند

رضایی در ادامه سخنان خود اذعان داشت: براساس پیش‌بینی‌های انجام شده با اجرای این طرح تعداد 8 هزار دانش‌آموز در این ناحیه مورد سنجش قرار می‌گیرند.

معاون آموزش ابتدایی آموزش و پرورش ناحیه دو کرج متذکر شد: سال گذشته تعداد 7 هزار و 500 دانش‌آموز مورد سنجش تحصیلی قرار گرفتند .

انتهای پیام/2302/ن30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول