اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

حماسه‌آفرینی گلستانی‌ها در خرداد 92 - 350

اعلام حمایت کشاورزان گلستان از سعید جلیلی

جمعی از کشاورزان استان گلستان طی بیانیه‌ای حمایت همه جانبه خود را از سعید جلیل کاندیدای یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری اسلامی ایران اعلام کرده‌اند.

اعلام حمایت کشاورزان گلستان از سعید جلیلی

جمعی از کشاورزان استان گلستان طی بیانیه‌ای حمایت همه جانبه خود را از سعید جلیلی کاندیدای یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری اسلامی ایران اعلام کرده‌اند.

در بخشی از این بیانیه آمده است: ما کشاورزان این استان زرخیز و پرنعمت که به واسطه بخشش بی‌واسطه حضرت حق به این خطه سرسبز، دست‌های روزی‌دهنده خداوند در زمین قلمداد می‌شویم حمایت قاطعانه خود را از کاندیداتوری فرزند رشید و برومند ایران زمین، مجاهد ایثارگر جناب آقای دکتر سعید جلیلی اعلام می‌داریم.

در ادامه این بیانیه تاکید شد: همان‌گونه که در طی سنوات عمر پربرکت نظام جمهوری اسلامی نشان داده‌ایم همواره پشتیبان نظام و ولایت مطلقه فقیه بوده و در ظل رهنمودهای حضرت ایشان از صادق‌ترین و خدوم‌ترین و فداکارترین و مقاوم‌ترین کاندیدا در این برهه‌ی خطیر حمایت کرده و امیدوارم با توجه حضرت حق دل‌های مشتاق مومنان متوجه این کاندیدای اصلح قرار گرفته ضمن حضور پرشور به رای قاطعانه به ایشان از گذرگاه‌های پرخطر آینده به سلامت عبور کنیم.

در پایان این بیانیه عنوان شد: امیدوارم حضرت ایشان بعد از توفیق در این سمت خدمتگزاری، کوتاهی‌های صورت پذیرفته در دولت‌های قبلی در امر پیشرفت و رونق کشاورزی و کشاورزان را جبران کند.

انتهای پیام/83004/ق20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول