اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

حماسه‌آفرینی گلستانی‌ها در خرداد 92 - 344

شور و نشاط گلستانی‌ها برای استقبال از سعید جلیلی

مردم ولایی و شهیدپرور استان گلستان بی‌صبرانه آماده حضور دکتر سعید جلیلی هستند و از ساعات اولیه امروز با حضور در ستاد انتخاباتی جلیلی در گلستان آمادگی خود را برای میزبانی بهتر از وی به رخ کشیده‌اند.

شور و نشاط گلستانی‌ها برای استقبال از سعید جلیلی

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان، بنا بر اعلام روزهای گذشته ستاد انتخاباتی سعید جلیلی در گلستان عصر امروز مردم این استان برای نخستین‌بار میزبان دکتر سعید جلیلی کاندیدای یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری اسلامی ایران خواهد بود.

ستاد جلیلی در گلستان شاهد حضور اقشار مختلف برای استقبال از سعید جلیلی

با توجه به اینکه پس از آخرین مناظره و انصراف حداد عادل از رقابت‌های این دوره انتخابات ریاست جمهوری و قید این موضوع که وی از مردم خواست با رعایت معیارهای مورد نظر رهبر معظم انقلاب، به کسانی رأی دهند که از «گفتمان انقلاب اسلامی و ارزش‌های مورد نظر حضرت امام و رهبری» حمایت کنند بسیاری از جوانان و مردم ولایتمدار و دوستدار تبیین گفتمان ناب انقلاب اسلامی با شنیدن سفر سعید جلیلی به گلستان شور و نشاط زایدالوصفی را برای استقبال از وی از خود نشان دادند.

همچنین از صبح امروز ستاد مردمی سعید جلیلی در گلستان با فراهم آوردن شرایط مناسب برای حضور مردم در مسجد جامع آماده حضور هواداران این کاندید ولایتمدار در این مکان هستند.

بنابراین گزارش از صبح امروز ستاد مرکزی و استانی سعید جلیلی در گلستان شاهد حضور جوانان و اعلام آمادگی آنها برای همکاری هرچه بیشتر با این ستاد بوده است.

همراه شور و نشاط استقبال نظم و ارامش را نیز حفظ کنید

رئیس ستاد انتخاباتی سعید جلیلی در گلستان در گفت و گو با خبرگزاری فارس در گرگان ضمن تقدیر و تشکر از تمام افرادی که در این مدت با ستاد انتخاباتی دکتر جلیلی در گلستان همکاری کردند و با اظهار لطف و محبت با تمام وجود در این راه ارزشمند قدم برداشتند و قدردانی از اقوام مختلف ترکمن، فارس، سیستانی، بلوچ، کرد و ترک و خراسانی که آمادگی همه جانبه خود را برای استقبال از دکتر جلیلی اعلام کرده‌اند، اظهار داشت: از تمامی مردم ولایتمدار و شهیدپرور استان گلستان و هواداران وی در سراسر  استان تقاضا دارم با شور و نشاط انقلابی و با حفظ نظم و آرامشی که امروز جامعه به آن نیازمند است با ستاد اجرائی برنامه و نیروهای انتظامی برای برقراری نظم بیشتر و بهتر مراسم عصر امروز همکاری لازم را داشته باشند.

پارکینگ برای پارک خودروها آماده است

وی ادامه داد: در ضلع شمالی مسجد جامع گرگان پارکینگ عمومی برای پارک خودروهای حاضران فراهم شده است و از تمامی مردم عزیز درخواست می‌شود برای حفظ نظم بیشتر با رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی با نیروهای راهور ناجا همکاری تنگاتنگ و مناسبی را داشته باشند.

محمد محمدخانی خاطرنشان کرد: امید است با حضور با شکوه و بی‌نظیر مردم ولایی استان گلستان در استقبال از سعید جلیلی مقدمه‌ای برای حضور هرچه با شکوه‌تر مردم بصیر، انقلابی، ولایتمدار و شهیدپرور ایران اسلامی در روز 24 خرداد و رای به گفتمان انقلاب اسلامی برای خلق حماسه سیاسی دشمن‌شکن باشد.

رئیس ستاد انتخاباتی سعید جلیلی در گلستان اعلام کرد: دکتر سعید جلیلی در ساعت 6:15 در مزار شهدای امامزاده عبدالله گرگان برای ادای احترام به شهدا خواهد رفت و در ساعت 6:30 در مسجد جامع گرگان حاضر می‌شود و با مردم به گفت و گو خواهد پرداخت.

وی افزود: در ادامه برنامه‌های این سفر دکتر جلیلی برای اقامه نماز مغرب و عشاء به مدرسه علمیه امام صادق(ع) گرگان خواهد رفت و پس از اقامه نماز در همان مکان با علمای اهل سنت و شیعه استان دیدار خواهد کرد.

سعید جلیلی را شایسته حضور در جایگاه ریاست جمهوری می‌دانم

مرتضی رحمانی 52 ساله که به صورت خودجوش و داوطلبانه برای فراهم آوردن تدارکات مراسم امروز عصر در ستاد دکتر جلیلی در گلستان حاضر شد در خصوص دلیل همکاری خود با ستاد دکتر جلیلی در گلستان اظهار داشت: سال‌های سال است که پس از پیروزی انقلاب و رحلت امام(ره) در انتظار این هستیم که شخصی سکان اجرائی کشور را بر عهده بگیرد که بتواند حرف دل مردم ولایی و اهداف بلند انقلاب اسلامی و گفتمان انقلاب اسلامی را در جامعه پیاده کند.

وی ادامه داد: من از بین این هشت کاندیدا که صلاحیت آنها احراز شده است و با توجه به انصراف دو تن از این اعضا که یک نفر آنها نیز اصولگرا بوده، با بررسی تمام معیارها و شاخص‌های یک کاندیدای اصلح سعید جلیلی را شایسته این دانستم که در این جایگاه مهم قرار بگیرد و با تمام وجود از وی حمایت خواهم کرد.

انتهای پیام/83004/ق40/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول