اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

قالیباف در جمع مردم اصفهان/۱

جوانان امروز ولایی‌تر از دهه اول انقلاب هستند

کاندیدای یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری گفت: بدون شک جوانان امروزی قابل‌تر و فعال‌تر از جوانان دهه اول و دوم هستند و پشت انقلاب و نظام تا پای جان ایستاده‌اند.

جوانان امروز ولایی‌تر از دهه اول انقلاب هستند

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، محمدباقر قالیباف لحظاتی پیش در جمع مردم اصفهان در مسجد سید اظهار کرد: خداوند را شاکرم که در آغاز ماه شعبان در جمع شما برادران، خواهران، علمای بزرگوار، خانواده‌های معظم شهدا، ایثارگران، جانبازان و طوایف و گروه‌های مختلف این شهر شهیدپرور که مهد تربیت علمای بزرگ است، حضور دارم.

کاندیدای یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری افزود:‌ اصفهان شهری فرهنگی است که در ولایت‌مداری و شهیدپروری نام آن در طول تاریخ درخشیده است و شهدای بزرگی همچون شهید خرازی، آقابابایی، قوچانی، کاظمی و 400 شهید سردار دفاع مقدس تقدیم انقلاب کرده است.

وی با بیان اینکه در طول جنگ از نزدیک با این سرداران دفاع مقدس همراه بوده‌ام، گفت:‌ همنشینی با شهیدان برکت بزرگ زندگی من است. شهیدانی که تنها متعلق به اصفهان نیستند، بلکه متعلق به اسلام و ملت ایران هستند.

قالیباف با اشاره به ویژگی‌های خاص شهید کاظمی به عنوان یار دیرین خود در دوران دفاع مقدس و پس از آن، اذعان داشت: سخت‌ترین لحظه زندگی من زمانی بود که پیکر وی را بغل گرفتم تا در خاک قبر بگذارم و با برادری که زندگی‌ام را مدیونش بودم، خداحافظی کردم.

وی با بیان اینکه در این استان بزرگ‌مردانی همچون کاظمی و خرازی کم نداشته‌ایم، گفت: بدون شک نسل جوانان امروز ما از جوانان دوره اول انقلاب ظرفیت‌ها و توانمندی‌های بیشتری دارند و تا آخر در پای انقلاب و نظام خود ایستاده‌اند.

اخبار تکمیلی متعاقباً اعلام می‌شود.

انتهای پیام/63008/ذ20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول