اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فردا صورت می‌گیرد

گردهمایی جوانان آذربایجان‌شرقی در حمایت از قالیباف / پرویز پرستویی هم می‌آید

مسئول بانوان شاخه رویش جوانان ستاد قالیباف در آذربایجان‌شرقی گفت: فردا جوانان آذربایجان شرقی در تبریز و مراغه در حمایت از قالیباف گردهم می‌آیند.

گردهمایی جوانان آذربایجان‌شرقی در حمایت از قالیباف / پرویز پرستویی هم می‌آید

مهدیه غفوری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در تبریز اظهار کرد: در گردهمایی جوانان تبریز در حمایت از قالیباف شهاب مرادی مشاور امور فرهنگی دکتر قالیباف و پرویز پرستویی بازیگر و چهره شناخته شده حوزه فرهنگی و هنر کشور حضور خواهند داشت.

وی در تشریح زمان برگزاری این همایش‌ها افزود: همایش مرکز استان تبریز ساعت 17 تا20 در سالن فتح خیبر و مراسم شهرستان مراغه نیز ساعت 11 تا 13 در مجتمع شهید بهشتی مراغه برگزار می‌شود.

غفوری با اشاره به دیدگاه قالیباف به حوزه جوانان و بخصوص بانوان گفت: استفاده از نیروهای جوان در تمام سطوح در کارنامه و عملکرد ایشان کاملا مشهود بوده که باید دیدگاه و نظر ویژه به بانوان را نیز به این دیدگاه اضافه کرد.

این فعال تاکید کرد: قالیباف، بانوان و سیستم عملکردی آنان در تمام حوزه‌ها هدایت کننده و آنان را پابه پای مردان تاثیرگذار در جامعه می‌داند و حتی در مواردی مدیرت بانوان را فراتر از آقایان عنوان می‌کند و اعتقاد دارد مدیریت بانوان می‌تواند زمینه ساز تحقق بسیاری از امور باشد.

وی در عین حال بانوان را آفریننده شور و حماسه سیاسی عنوان کرد و گفت: بانوان استان آذربایجان‌شرقی با حضور در انتخابات 24 خرداد دوباره به فرمایش مقام معظم رهبری لبیک خواهند گفت و حماسی سیاسی و ماندگار را برای سربلندی ایرانی آباد و آزاد خلق خواهند کرد. 

انتهای پیام/60002/ع30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول