اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون استاندار گیلان:

توجه به دغدغه جوانان وظیفه مسئولان است

معاون سیاسی‌امنیتی استاندار گیلان با بیان اینکه بیش از 80 درصد حملات دشمنان به جوانان است، گفت: توجه به دغدغه جوانان وظیفه مسئولان است.

توجه به دغدغه جوانان وظیفه مسئولان است

به گزارش خبرگزاری فارس از رشت، محمد اکبرزاده عصر امروز در نخستین جشنواره استانی تجلیل از برترین‌های اوقات فراغت استان در سالن اجتماعات مهمان‌سرای المپیک این شهر با تبریک اعیاد شعبانیه اظهار کرد: مسئله جوانان اینگونه نیست که تنها وزارت ورزش و جوانان به مسائل این قشر توجه کند بلکه 22 دستگاه عضو این ستاد هستند که باید برنامه‌های خود را در زمینه جوانان و اوقات فراغت ارائه دهند.

وی جوانان را به عنوان جامعه هدف در برنامه‌های کلان کشور بیان کرد و افزود: این قشر باید آینده انقلاب و کشور را رقم بزنند و جامعه‌ای فوق‌العاده بزرگ است و بخشی‌نگری در این موضوع فایده‌ای ندارد.

معاون سیاسی‌امنیتی استاندار گیلان با بیان اینکه واقع‌نگری ما را به نتیجه می رساند، ادامه داد: آرمان‌نگری در این زمینه درست است و در ارائه برنامه، طرح و پروژه اهمیت دارد که نیازمند زمان است و باید بدانیم از کجا کار را آغاز کنیم تا قابل اندازه‌گیری و نتیجه باشد.

وی با اشاره به اینکه بیش از 80 درصد حملات دشمنان به جوانان است، گفت: این مطلب با مدارک و مستنداتی است که در سایت‌های مجازی، شنیداری و دیداری و ماهواره‌ها قابل مشاهده است و دشمنان دقیقاً با برنامه‌های مختلف به جوانان توجه دارند و برای آنها برنامه‌ریزی می‌کنند.

اکبرزاده جوانان را حلقه‌های توسعه کشور خواند و گفت: دشمن با حمله به ایدئولوژی و جسم و صلابت جوانان قصد دارد توسعه و آینده کشور را بگیرد.

وی افزود: انقلاب کشور را جوانان ایران شکل دادند و در هشت سال دفاع مقدس حماسه آفریدند و دشمن می‌داند همواره جوانان در صدر بودند و به همین دلیل به آنها توجه دارد.

این مسئول، با اشاره به اینکه توجه به مباحث اوقات فراغت جوانان از اهمیت زیادی برخوردار است، یادآور شد: در فضای فرهنگی جوانان با ارزش‌ترین قشر جامعه‌ هستند و اگر از آنها غافل شویم مورد صید دشمنان قرار می‌گیرند و آسیب می‌بینند.

اکبرزاده یکی از مباحث مهم را اوقات فراغت جوانان دانست و تصریح کرد: همه ما در قبال جوانان مسئول هستیم و باید به این سه پرسش که جوان وقتی از خانه بیرون می‌رود «به کجا می‌رود، چه می‌کند و کی به خانه باز می‌گردد»، پاسخ دهیم.

وی برطرف کردن دغدغه جوان را از وظایف مسئولان ذکر کرد و متذکر شد: ما امانت‌دار نسل آینده هستیم و این امانت در دست ماست که اگر کاری انجام نشود نقطه مقابل امانت خیانت خواهد بود.

به گزارش فارس، در پایان نخستین جشنواره استانی تجلیل از برترین‌های اوقات فراغت استان از اداره کل ورزش و جوانان با ورودی اطلاعات 80 هزار و 679 شرکت کننده، اداره کل کمیته امداد امام خمینی (ره) با ورود اطلاعات 47 هزار و 992 شرکت کننده و اداره کل آموزش فنی و حرفه‌ای استان با ورود اطلاعات 14 هزار و 961 شرکت کننده به عنوان دستگاه‌های فعال و پر مخاطب تجلیل شد.

همچنین در این مراسم از هشت نفر کارشناس فعال اداره کل فنی و حرفه‌ای، تبلیغات اسلامی و آموزش و پرورش و 11 نفر از دبیران و اعضای کانون‌های طاهاالنور، راهیان نور و شهید مطهری به عنوان افراد حقوقی فعال و سه نفر از افراد حقیقی فعال تجلیل شد.

انتهای پیام/2300/ت30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول