اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

جامعه اسلامی ورزشکاران اصفهان در بیانیه‌ای:

کاندیداهای اصولگرا! جریان اصولگرایی منتظر تصمیم تاریخی شماست/ روز انتخاب نکردن خود!

جامعه اسلامی ورزشکاران استان اصفهان در بیانیه‌ای اعلام کرد: اصولگرایی اتخاذ تصمیم بر اساس مصلحت امت است، اینک پیش از آنکه روز انتخاب برای مردم در 24 خرداد فرا برسد، روز انتخاب برای شما فرارسیده است تصمیم برای انتخاب نکردن خود!، بدنه جریان اصولگرایی و جوانان پرشور و انقلابی، منتظر تصمیم تاریخی شما هستند.

کاندیداهای اصولگرا! جریان اصولگرایی منتظر تصمیم تاریخی شماست/ روز انتخاب نکردن خود!

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان به نقل از جامعه اسلامی ورزشکاران استان اصفهان در این بیانیه آمده است: همواره گفته شده که کشور در شرایط حساس کنونی قرار دارد و گاه می‌پرسند این شرایط حساس کنونی تمامی ندارد، شاید مقایسه‌ای بین سال‌های حیات انقلاب اسلامی و سال‌های حیات انسان، پاسخ این پرسش را روشن کند.

به واقع هر کدام از ما، در هر برهه‌ای از زندگی‌مان با شرایط حساسی مواجه می‌شویم، دوران کودکی و رشد و نمو، نوجوانی و تربیت، جوانی و تحصیلات و می‌بینیم که همیشه شرایط مهمی پیش روی ماست. در امر انقلاب اسلامی نیز، همواره و از ابتدای پیروزی مواجه با خطرات و حساسیت‌های فراوان بوده‌ایم. انقلاب اسلامی دوران خردسالی، رشد و نمو و نوجوانی را گذرانده است و به بلوغ رسیده است. این نهال پربرکت، همواره نیازمند حراست و نگهبانی بوده و هیچ‌گاه از این امر بی نیاز نخواهد بود.

در بخش دیگری از این بیانیه آمده است: فتنه 88 آفتی بزرگ بود که می‌توانست نهال انقلاب را از پای درآورد یا دچار بیماری کند که به لطف الهی هوشیاری باغبان انقلاب و حضور مردم و خواص در صحنه، این خطر بزرگ رفع گردد، اینک در شرایط بسیار حساسی قرار گرفته‌ایم، اولین انتخابات ریاست جمهوری بعد از فتنه 88 در جریان است و می‌بینیم اوضاع منطقه را که در یک قدمی ما، عراق و سوریه در چه اوضاع نابسامانی‌اند و حتی ترکیه به ظاهر آرام هم درگیر چه حوادثی شده است و می‌بینیم که تحریم‌ها روز به روز بیشتر،  فشارها افزون‌تر و حلقه محاصره تنگ‌تر می‌شود، با این وصف چه کسی است که شرایط حساس کنونی را درک نکند؟ و چه کسی است که نداند اگر کاندیداهای محترم جریان اصولگرا و خواص اصولگرا و توده مردم بصیرت لازم را به خرج ندهند، چه وقایع ناخوشایندی در انتظارمان خواهد بود؟

جامعه اسلامی ورزشکاران استان اصفهان با هشدار به طیف گسترده اصولگرایی، موارد مهمی را در این شرایط حساس کنونی یادآوری می‌کند:

1- امت با بصیرت؛ بدانیم که آرای تک تک ما در انتخابات آتی، مهم و اثرگذار است. هر کدام از ما، چه در انتخابات شرکت کنیم و چه از رأی دادن خودداری نماییم، رئیس جمهور انتخاب خواهد شد و عدم حضور ما، فقط و فقط محروم کردن خودمان از حق انتخابمان است، پس اگر حضور نیافتیم و رئیس جمهوری انتخاب شد و به نظر ما نتوانست درمانی برای دردهای کشور باشد، فقط خودمان را سرزنش کنیم.

2- خواص اصولگرا و جوانان بسیجی و انقلابی هر کدام از ما به فراخور دیدگاه‌ها، علایق، سلایق و نگرش‌ها، طرفدار و مبلغ آقایان ولایتی، جلیلی و قالیباف هستیم. این برادران هر سه زیر چتر بزرگ اصولگرایی قرار دارند، اگر چه در برخی سیاست گذاری‌ها، روش‌های اجرایی و دیدگاه‌های جزئی اختلاف نظرهایی دارند، اما وجه مشترک هر سه، اعتقاد به ولایت مطلقه فقیه، موضع نسبت به دشمن، موضع نسبت به فتنه 88 و بسیاری مسائل دیگر است.

حق قانونی و شرعی هر کدام از ماست که بر اساس همان نگرش‌هایمان طرفدار یکی از این سه بوده و برای او تبلیغ کنیم، اما اگر شرایطی به وجود آمد که احتمال خطر رفت، دفع خطر محتمل عقلاً و شرعاً واجب و صرف‌نظر کردن از سلائق خاص شخصی، لازم است.

اینک که آقای عارف به نفع آقای روحانی از ادامه رقابت انصراف داده است و با توجه به آخرین نظرسنجی‌های معتبر، احتمال دور دومی شدن آقای روحانی بسیار بالاست، در واقع جبهه اصلاحات با این اقدام، نشان داد که از تجربه سال 84 خود درسی بزرگ گرفته و نمی‌خواهد اشتباه تاریخی خود را تکرار کند. همه می‌دانیم که بخش اعظمی از اصلاح طلبان آقای روحانی را یک اصلاح طلب حقیقی نمی‌دانند، اما اینک به خاطر مصلحت جریان سیاسی‌شان، و برای آنکه حداقل از رئیس جمهور شدن یک اصولگرا خودداری کنند اگر چه خودشان کاندیدای اختصاصی نداشته باشند، به این تصمیم هوشمندانه رسیده‌اند. با این وصف، تکلیف تاریخی ما اصولگرایان که همواره فعالیت سیاسی‌مان را بر اساس تکلیف شرعی انجام داده‌ایم کاملاً روشن است.

3- برادران بزرگوار آقایان ولایتی، قالیباف و جلیلی؛ به همان دلایلی که گفته شد، بدنه جریان اصولگرایی و جوانان پرشور و انقلابی، منتظر تصمیم تاریخی شما هستند تا این تصمیم، برطرف کننده تحیر، تشتت، نگرانی و چند دستگی بدنه جریان اصولگرایی و مردم دلداده به انقلاب اسلامی باشد.

برادران بزرگوار؛ اصولگرایی یکی از شاخصه‌هایش گذشت و ایثار، و چشم بستن بر خود، و اتخاذ تصمیم بر اساس مصلحت امت است. اینک پیش از آنکه روز انتخاب برای مردم در 24 خرداد فرا برسد، روز انتخاب برای شما فرارسیده است. و این لحظه سختی است. تصمیم برای انتخاب نکردن خود!

در بخش پایانی این بیانیه آمده است: همه ما اصولگرایان و دلدادگان به انقلاب اسلامی و آرمان‌های امام (ره) و رهبر عزیز انقلاب، چشم انتظار تصمیم تاریخی شما هستیم تا در عمل ثابت نمایید که اصولگرا هستید.

انتهای پیام/2301/ع/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول