اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار فیروزکوه:

امانت‏داری تکلیف مهم اعضای شعب اخذ رأی در فیروزکوه است

فرماندار شهرستان فیروزکوه گفت: تکلیف مهم اعضای شعب اخذ رأی در این شهرستان، امانت‏داری و صیانت از آرای مردم است.

امانت‏داری تکلیف مهم اعضای شعب اخذ رأی در فیروزکوه است

به گزارش خبرگزاری فارس از شرق استان تهران، ابوالقاسم مهری عصر امروز در جلسه توجیهی و آموزشی اعضای شعب اخذ رأی بخش ارجمند در سالن فرهنگی و هنری آفرینش فیروزکوه با اشاره به در پیش بودن برگزاری سه انتخابات در منطقه اظهار داشت: مهم‏ترین تکلیفی که برای مجریان انتخاباتی تعریف شده، امانت‏داری است.

وی گفت: برگزاری هم‏زمان سه انتخابات ریاست جمهوری، میان‏دوره‏ای مجلس و شوراهای اسلامی شهر و روستا بر حساسیت این امر در منطقه افزوده است و انجام درست امانت‏داری، حضور گسترده مردم در این عرصه سرنوشت‏ساز را به دنبال خواهد داشت.

فرماندار شهرستان فیروزکوه یادآور شد: هر عضو شعبه اخذ رأی دارای جایگاه حقوقی و قانونی خاصی است و باید از مدیران خود تبعیت کند.

وی تصریح کرد: همه امور در حین انتخابات و پس از آن باید با تبعیت افراد از مافوق خود صورت پذیرد و در این زمینه باید از عملکرد سلیقه‏ای اجتناب کرد.

مهری با تاکید بر رعایت اصل بی‏طرفی از سوی مجریان انتخابات خاطرنشان کرد: اهتمام به این امر فضایی سالم و قانونمند را برای انتخابات رقم خواهد زد.

وی همچنین با تاکید بر اجرای صحیح قانون افزود: در این راستا، افراد باید با به‏روز رسانی آموزش‏ها و اطلاعات خود، از تجربیات سنوات گذشته نیز استفاده کنند. 

 

انتهای پیام/2568/ق30/ژ1001
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول