اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در انتخابات پیش‌رو

مردم بهار با تکلیف‌مداری چشم دشمنان را خیره می‌کنند

فرماندار شهرستان بهار گفت: مردم شهرستان بهار با تکلیف‌مداری و ولایت‌پذیری خود ضمن شرکت پرشور در عرصه انتخابات، چشم دشمنان ایران اسلامی را خیره خواهند کرد.

مردم بهار با تکلیف‌مداری چشم دشمنان را خیره می‌کنند

نصرت‌الله گلکارزاده امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در همدان، با اشاره به آمادگی کامل این شهرستان برای برگزاری انتخابات، اظهار کرد: شهرستان بهار آماده برگزاری انتخابات است و در این راستا تمام مقدمات برای حضور حداکثری مردم آماده و مهیاست.

وی تصریح کرد: خلق یک حماسه سیاسی در پای صندوق‌ها برای همه مردم یک اصل است که بر اساس سابقه‌ تکلیف‌مداری که از مردم بهار می‌شناسیم، حضور گسترده خود را خواهند داشت.

فرماندار شهرستان بهار بیان داشت: مردم بهار با حضور گسترده خود در تمام صحنه‌های سیاسی، مشارکت حداکثری دارند که با توجه به حساسیت کنونی شرایط کشور این بار با عزم و اراده بیشتری چشم دشمنان ایران اسلامی را به خود خیره خواهند کرد.

وی با بیان اینکه مردم بهار انسان‌های ولایت‌مدار، همراه و پشتیبان ولایت هستند، افزود: با ولایت‌مداری که از مردم بهار سراغ داریم، مطمئن هستیم که مردم در یک حضور حداکثری قدرت و گستردگی خود را به معرض نمایش خواهند گذاشت.

فرماندار شهرستان بهار بیان داشت: بصیرت ملت ایران همواره یکی از محورهای اساسی بوده که دشمنان از آن رنج می‌برند که در انتخابات پیش‌ رو نیز همین بصیرت موجب تحقق حماسه سیاسی می‌شود.

وی در پایان سخنانش یادآور شد: در شهرستان بهار 80 هزار نفر واجد شرایط رأی هستند که 115 شعبه اخذ رأی در این زمینه آماده شده است.

انتهای پیام/89003/ی20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول