اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مازندران پیشتاز در حماسه سیاسی-251

رجبی: 2000 نفر در هیئت‌های اجرایی نکا فعالیت دارند

فرماندار نکا گفت: در آستانه برگزاری انتخابات در 24 خردادماه و با برنامه‌ریزی‌های انجام شده، دو هزار نفر نیرو در هیئت اجرایی انتخابات نکا فعالیت دارند.

رجبی: 2000 نفر در هیئت‌های اجرایی نکا فعالیت دارند

به گزارش خبرنگار خبرگزاری فارس از نکا، علی رجبی بعدازظهر امروز در همایش اعضای هیئت اجرایی انتخابات در سالن امیرالمومنین(ع) ارشاد نکا بیان داشت: برگزاری انتخابات در فضایی آرام و با حضور باشکوه و گسترده مردم، اقتدار نظام مقدس جمهوری اسلامی را تثبیت می‌کند و باید در این راستا تلاش کنیم.

وی اظهار داشت: شعار ما در انتخابات قانون‌مداری، عدالت‌محوری، امانت‌داری و حضور گسترده است و همه ما موظف هستیم در راستای حضور حداکثری تلاش کنیم.

رجبی با بیان اینکه همه ما وظیفه بدون جانب‌داری اطلاع‌رسانی کنیم، خاطرنشان کرد: وظیفه ما آگاهی‌بخشی در حضور حداکثری است و باید انتخاب فرد اصلح و حماسه حضور ملاک ما در این انتخابات باشد.

وی بیان داشت: امیدواریم اخلاق‌مداری و اطاعت‌پذیری در انتخابات در دستور کار همگان قرار گیرد تا انتخاباتی سالم و پربار انجام شود.

فرماندار نکا با اشاره به فراهم بودن تمام امکانات برای برگزاری انتخاباتی پرشور و شعور در شهرستان گفت: تمام سیستم انتخاباتی ما به‌صورت رایانه‌ای است و تنها شمارش تعرفه‌ها به‌صورت دستی انجام می‌شود.

رجبی افزود: همه امکانات و زیر‌ساخت‌های برگزاری انتخابات به صورت رایانه‌ای در این شهرستان آماده شده است و از 25 مرحله انتخابات 24 مرحله رایانه‌ای و تنها شمارش تعرفه‌ها دستی است.

فرماندار نکا به برپایی دوره‌های آموزشی موردنیاز برای برگزاری انتخابات رایانه‌ای در شهرستان اشاره کرد و گفت: آموزش‌ها به صورت مستمر برای اعضای برگزارکننده انتخابات برگزار می‌شود.

وی ادامه داد: دوره‌های آموزشی برای کاربران در گروه‌های 20 نفره و برای اعضای هیئت اجرایی به صورت گروهی در زمان‌های اعلام شده در حال برگزاری است.

رجبی در پایان ابراز امیدواری کرد مردم نکا نیز در روز 24 خردادماه، دوشادوش سایر آحاد ملت با حضور حماسی و تأثیرگزار خود پای صندوق‌های رأی، برگ زرین دیگری برای تاریخ ایران و اسلام ثبت کنند.

انتهای پیام/86002/ت20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول