اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مازندران پیشتاز در حماسه سیاسی-246

مردم زمام اداره کشور را به پیرو امام(ره) و رهبری دهند

جامعه روحانیت مرکزاستان مازندران به مناسبت فرارسیدن روز 24 خرداد و روز سرنو‌شت‌ساز انتخابات ریاست جمهوری و شوراها بیانیه‌ای صادر کرد.

مردم زمام اداره کشور را به پیرو امام(ره) و رهبری دهند

به گزارش خبرنگار خبرگزاری فارس از شهرستان ساری، جامعه روحانیت مرکز استان مازندران به مناسبت فرا رسیدن روز 24 خرداد و روز سرنو‌شت‌ساز انتخابات بیانیه‌ای صادر کرد.

در این بیانیه‌ آمده است: عرصه انتخابات که بستر تجلی حماسه پرشور مردمی فهیم در تعیین سرنوشت خود با احساس مسئولیت و داشتن بصیرت است، مردم زمام جامعه را به دست شخصیت‌های صالح و پیرو خط امام (ره) و مطیع ولی امر مسلمین جهان خواهند داد.

در این بیانیه تاکید شد: با عنایت به اینکه در شرایط کنونی استکبار جهانی با فشار سیاسی و تحریم و اقتصادی تمام همت خود را معطوف به دلسرد کردن مردم و ایجاد یأس و ناامیدی برای عدم شرکت در انتخابات سرنوشت‌ساز 24 خرداد 92  کرده است، جامعه روحانیت مرکز استان مازندران در راستای ادای تکلیف الهی و شرع خویش، موارد زیر را اعلام  می‌دارد: 

* شرکت در انتخابات یک وظیفه شرعی و قانونی همه مومنین و دلسوزان انقلاب اسلامی است که در واقع تعیین سرنوشت خویش به دست خویش است و انتظار می‌رود همه برادران و خواهران ایمانی برای حفظ  و تقویت اقتدار نظام و حل مشکلات کشور بار دیگر، شرکت حداکثری خود را در 24 خرداد 92 به نمایش بگذارند.

*ضمن احترام به همه کاندیداها توصیه می شود در انتخاب شایسته‌تر و اصلح که بهتر بتواند سیاست خارجی نظام، وحدت و همدلی داخلی، حل مشکلات اقتصادی و زندگی عموم مردم را سامان دهد دقت و درایت لازم معمول شود.

*در انتخابات اعضای شورای اسلامی شهر و روستا هم سعی فرمائید کسانی که می‌توانند از عهده حقوق شهروندی، مدیریت عمرانی و آبادی، فرهنگی و اجتماعی شهرها و روستاها را عهده دار باشند انتخاب کنید.

انتهای پیام/2296/ح/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول