اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سومین مربی اصفهانی در فوتبال تبریز معرفی می‌شود

ائتلاف نایب قهرمانان برای اولین قهرمانی

با توافقات صورت گرفته منصور ابراهیم‌‌زاده به عنوان سرمربی جدید تیم تراکتورسازی تبریز معرفی می‌شود.

ائتلاف نایب قهرمانان برای اولین قهرمانی

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز، منصور ابراهیم‌زاده با حمید زینی‌زاده مدیرعامل باشگاه تراکتورسازی به توافقات اولیه رسیدند و برای پیوستن به تراکتورسازی مذاکرات اولیه صورت گرفت تا روز سه‌شنبه با عقد قرارداد و نهایی شدن این توافقات به صورت رسمی منصور ابراهیم‌زاده سرمربی فصل بعد تراکتورسازان شود.

ابراهیم‌زاده در کنار حسین فرکی مهمترین گزینه‌های هدایت تیم تراکتورسازی تبریز بودند که پس از تمدید قرار داد فرکی با فولاد خوزستان، وی از فهرست تراکتورسازی خارج شد.

ابراهیم‌زاده سومین مربی اصفهانی است که هدایت تیمی از تبریز را برعهده گرفته است. محمود یاوری در سال 80 هدایت تیم تراکتورسازی را برعهده داشته و حمید ندیمان نیز در سال 79 مربی تیم ماشین‌سازی تبریز بود.

ابراهیم‌زاده هفتمین مربی تیم تراکتورسازی در لیگ برتر

منصور ابراهیم‌زاده هفتمین مربی تیم تراکتورسازی در لیگ برتر است و محمود یاوری، احد شیخ لاری، فراز کمالوند، امیر قلعه نوعی، تونی اولیویرا و حسن آذرنیا سابقه هدایت تیم تراکتورسازی را در لیگ برتر داشته‌اند.

ابراهیم‌زاده متولد 1335 در اصفهان است. وی با تیم بانک‌ملی در ایران مطرح شد اما در تیم سپاهان به بلوغ رسید. ابراهیم‌زاده طی سال‌های 55 تا 57 برای تیم سپاهان 50 بازی انجام داده و هشت بار نیز دروازه حریفان خود را گشود.

ابراهیم‌زاده از سال 77 تا سال 87 به مدت 10 سال کمک مربی تیم ذوب آهن و سپاهان و دستیار مربیانی چون فرهاد کاظمی، لوکا بوناچیچ، ناصر حجازی، بهرام عاطف، دارابیان و کربکندی بود.

هدایت تیم ملی ایران نخستین تجربه ابراهیم‌زاده

منصور ابراهیم‌زاده یکی از دستیاران امیر قلعه‌نوعی در جام ملت‌های 2007 بود. وی سپس به عنوان کمک خاویار کلمنته مربی معروف اسپانیایی معرفی شد که با نیامدن کلمنته، هدایت تیم ملی ایران در سه بازی به ابراهیم‌زاده‌ای سپرده شد که عملکرد وی سه تساوی بود.

ابراهیم‌زاده از سال 87 به عنوان سرمربی تیم ذوب آهن اصفهان معرفی شد که طی چهار فصل یک نایب قهرمانی باشگاه‌های آسیا، دو نایب قهرمانی و یک سومی در لیگ برتر و یک قهرمانی در جام حذفی را برای سبزپوشان اصفهانی به ارمغان آورد.

وی سال گذشته هدایت تیم نفت تهران را برعهده داشت که با این تیم به عنوان خوب ششمی دست یافت.

کارنامه ابراهیم‌زاده مقابل تراکتورسازی تبریز

منصور ابراهیم‌زاده با تیم‌های ذوب آهن اصفهان و نفت تهران هشت بار مقابل تراکتورسازی صف‌آرایی کرده است که سه پیروزی، دو تساوی و سه شکست ماحصل این بازی‌ها بوده است.

وی سال گذشته با نفت در تهران با تراکتورسازی مساوی کرد اما در تبریز با نتیجه دو بر یک مغلوب میزبان خود شد.

ابراهیم‌زاده در لیگ دهم و در هر دو بازی رفت و برگشت با تیم ذوب آهن مقابل تراکتورسازی به پیروزی دست یافت اما فصل بعدی هر دو بازی را واگذار کرد.

نایب قهرمان‌ها به هم رسیدند

منصور ابراهیم‌‌زاده به واسطه دو بار دومی در لیگ برتر و برتری و ... به مربی نایب قهرمان معروف است. از قضا تراکتورسازی نیز در دو فصل گذشته نایب قهرمان لیگ برتر شده است که بالاترین عنوان این تیم در تاریخچه خود است.

حالا باید منتظر ماند و دید آیا ائتلاف نایب قهرمانان لیگ برتر به نخستین قهرمانی در این رقابت‌ها منجر خواهد شد.

انتهای پیام/60002/م30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول