اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با امضای طومار

دانشجویان ساوه حمایت خود از منویات رهبری را در خصوص انتخابات اعلام کردند

دانشجویان و مردم شهرستان ساوه با امضای طوماری بلند حمایت همه جانبه خود را از منویات مقام معظم رهبری در مورد انتخابات ریاست جمهوری و شوراها اعلام کردند.

دانشجویان ساوه حمایت خود از منویات رهبری را در خصوص انتخابات اعلام کردند

به گزارش خبرگزاری فارس از اراک، جمعی از کارکنان و دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی واحد ساوه با همراهی بیش از هزاران نفر از مردم غیور و شهیدپرور شهرستان ساوه با تهیه طوماری که به امضای خیل عظیمی از آنان رسیده است، حمایت همه جانبه خود را از منویات مقام معظم رهبری در مورد انتخابات ریاست جمهوری و شوراها اعلام کردند.

بر اساس این گزارش امضا ‌کنندگان در این طومار اعلام کردند جامعه فرهیخته دانشگاهی همگام با اقشار مختلف مردم شهیدپرور در راستای تحقق اهداف انقلاب و منویات رهبر معظم انقلاب حرکت کرده و برگ زرین دیگری را در کتاب عزت و عظمت ایران اسلامی رقم خواهند زد.

این امضا کنندگان حضور پرشور مردم را خواستار شده و در راستای بیانات رهبر فرزانه انقلاب درباره انتخاب رئیس جمهوری مدیر، مدبر، متعهد، متخصص، قانون‌گرا، ولایتمدار، اهل مشورت، معتقد به اخلاق و فرهنگ ناب اسلامی، آگاه از مناسبات بین‌المللی و داخلی و معتقد به طرح و برنامه و رعایت اولویت‌های کشور که می‌تواند در خلق حماسه سیاسی و اقتصادی و آرمان‌های شهدا و تحقق انتظارات ملت عزیز ایران اسلامی نقش بسیار مؤثری ایفا کند را طلب کردند.

این افراد انتخاباتی پرشور و آگاهانه با حضور حداکثری مردم خصوصاً دانشگاهیان فرزانه در موقعیت حساس و بحرانی کنونی برای پاسخی کوبنده به بدخواهان این نظام مقدس و دشمنان ولایت فقیه و استمرار شکوه و عظمت نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را به یاری خداوند آرزو کردند.

انتهای پیام/87002/م10/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول