اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس ستاد انتخابات استان بوشهر:

630 هزار نفر در بوشهر واجد شرایط رای هستند

رئیس ستاد انتخابات استان بوشهر گفت: جمعیت واجد شرایط رای در استان بوشهر 630 هزار نفر هستند که در انتخابات گذشته بیش از 80 درصد مردم استان بوشهر در این عرصه مهم مشارکت داشته‌اند.

630 هزار نفر در بوشهر واجد شرایط رای هستند

به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر، محمد حسن پرآور سه شنبه شب در گردهمایی حماسه سیاسی بانوان استان بوشهر با بیان اینکه بانوان با حضور در عرصه‌های سیاسی اجتماعی نقش تاثیرگذار خود را نشان داده‌اند، بیان کرد: بینش و بصیرت‌افزایی بانوان در راستای تحقق حماسه سیاسی و شرکت پرشور آنان در یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و چهارمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا از اهداف برگزاری گردهمایی حماسه سیاسی بانوان در انتخابات است.

وی تاکید کرد: ستاد انتخابات استان بوشهر از ماه‌ها قبل ساز و کار انتخابات فراهم کرده است که در این مدت ضمن تشکیل هیات‌های اجرایی، نظارت، بازرسی و ارائه آموزش‌های لازم به دست‌اندرکاران انتخابات، تمام تدارکات این مهم مهیا شد، به گونه‌ای که با ثبت‌نام سه هزار و 382 داوطلب در کوتاه‌ترین زمان صلاحیت‌ آنان بررسی و اعلام شد.

رئیس ستاد انتخابات استان بوشهر با بیان اینکه 50 نفر از داوطلبان حائز شرائط نشدند، تصریح کرد: به موازات برگزاری انتخابات شوراهای اسلامی، کار انتخابات ریاست جمهوری طبق برنامه زمانبندی آغاز شد و اکنون در مرحله تبلیغات کاندیداها هستیم.

پرآور برگزاری همزمان دو انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی را برای اولین بار در کشور اعلام کرد و افزود: این‌بار دو انتخابات ملی و محلی که هرکدام مهم و با اهمیت است، همزمان برگزار می‌شود که هر کدام جایگاه خاصی دارند.

وی با بیان اینکه فرمایشات رهبر معظم انقلاب اسلامی همواره چراغ راه مردم و مسئولان است، افزود: ایشان بر رعایت قانون، بی‌طرفی در اجرای انتخابات، اجرای عدالت و امانتداری تاکید داشتند که مورد توجه دست‌اندرکاران انتخابات بوده و هست.

رئیس ستاد انتخابات استان بوشهر با اشاره به اینکه تا برگزاری انتخابات کمتر از چهار روز دیگر باقی است، تصریح کرد: حضور پرشور و گسترده در انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی ضمن اینکه تجدید میثاق با آرمانهای امام راحل و شهدای گرانقدر، و تجدید بیعت با رهبر معظم انقلاب اسلامی است، موجب می‌شود دل دوستان انقلاب شاد و دشمنان مایوس و ناامید شود.

پرآور تاکید کرد: من مطمئن هستم مردم ایران اسلامی به ویژه مردم ولایت‌مدار استان بوشهر که در 30 انتخابات گذشته مشارکت آنان از میانگین کشوری بیشتر بوده است در این دوره هم با فرمایشات رهبر معظم انقلاب اسلامی لبیک می‌گویند و حماسه سیاسی ماندنی خلق خواهند کرد.

وی جمعیت واجد شرایط رای در استان بوشهر را 630 هزار نفر اعلام کرد و افزود: در انتخابات گذشته بیش از 80 درصد مردم استان بوشهر در این عرصه مهم مشارکت داشته‌اند و بدون شک به لحاظ حساسیت این دوره از انتخابات، مردم خالق حماسه سیاسی خواهند بود.

رئیس ستاد انتخابات استان بوشهر اضافه کرد: همه امکانات برای رای‌گیری از مردم در نقاط مختلف مردم فراهم شده است، به گونه‌ای که ضمن تامین وسائل نقلیه زمینی، چرخبال و قایق نیز برای نقاط دور دست تهیه شده است.

انتهای پیام/66006/ب30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول