اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس ستاد انتخابات قالیباف در استان بوشهر خبر داد

فعالیت 5 ستاد مردمی حامی قالیباف در بوشهر

رئیس ستاد انتخابات قالبیاف در استان بوشهر از فعالیت پنج ستاد مردمی حامی این کاندیدا در انتخابات ریاست جمهوری خبر داد.

فعالیت 5 ستاد مردمی حامی قالیباف در بوشهر

به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر، الله کرم لیراوی ظهر امروز در جمع اعضای ستاد قالیباف در این شهرستان اظهار داشت: به تبع ستاد مرکزی انتخابات، پنج ستاد مردمی حامی دکتر قالیباف در استان بوشهر تشکیل شد که دو ستاد مردمی و سه ستاد جوانان و رویش، ستاد کارآمد و ستاد جبهه مستضعفین در حال فعالیت است.

وی یادآور شد: همچنین ستاد ویژه یاران قالیباف با مسئولیت نصرالله اسدی، ستاد اصولگرایان با مسئولیت داوود نوشادی نیز فعال شده است، ضمن اینکه ستادهای دیگر نیز آغاز به کار کرده‌اند که هنوز حکم‌های خود را به ستاد مرکزی تحویل نداده‌اند.

رئیس ستاد انتخابات دکتر قالیباف در بوشهر گفت: در همین راستا کمیته‌های مختلفی تشکیل شده که کمیته پزشکان با مسئولیت دکترآرمین، روحانیون با مسئولیت قائدی، ورزشکاران با مسئولیت سلیمی، اساتید با مسئولیت مردانیان، دانشگاهیان با مسئولیت ستوده منش، منابع انسانی با مسئولیت بارگاهی و برنامه ریزی با مسئولیت گناوه‌ای از جمله این کمیته‌ها به شمار می‌رود.

لیراوی با بیان اینکه در همه شهرستان‌های دهگانه استان بوشهر ستادهای انتخاباتی دکتر قالیباف تشکیل شده، خاطرنشان کرد: علاوه بر این در بخش‌ها نیز این ستاد‌ها فعال هستند، ضمن اینکه ستادهای کوچک در روستاهای بزرگ نیز فعال شده است.

وی با اشاره به انجام بازرسی‌های مستمر از ستادهای انتخاباتی تصریح کرد: ستادهای انتخاباتی دکتر قالیباف به صورت روزانه مورد بازرسی قرار می‌گیرد و بر فعالیت این ستاد‌ها به طور مستمر نظارت می‌شود.

انتهای پیام/66006/ب30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول